Ben zo'n type die het gratis wil hebbenBee schreef:Na even Googlen moet je daar dus eerst software voor kopen en die dan op je mobiel zetten. Dat gaat dan fout zeker?

Ben zo'n type die het gratis wil hebbenBee schreef:Na even Googlen moet je daar dus eerst software voor kopen en die dan op je mobiel zetten. Dat gaat dan fout zeker?
Oh ja er zal overal wel een smoesje voor zijn. EN over 7 jaar gaat je werkgever ineens conclusies verbinden aan je reisgedrag en word je zomaar ontslagen. Waarom? Niemand weet het, maar het is in ieder geval niet om iets wat je verkeerd gedaan hebt. Of wat? Je bent langdurig arbeidsongeschikt? okee. Maar je verzekeraar ziet je wel reizen. Dus ja, wie is de lul?Bee schreef:Persoonlijke kaarten hebben twee gegevens opgeslagen op de chip: Kaartnummer en geboortedatum.
Die geboortedatum wordt gebruikt om automatisch korting te activeren wanneer je kind of senior bent. Ik kan mij voorstellen dat ze die geboortedatum bij declaratieformulieren gebruiken om te berekenen of je in aanmerking komt voor het reductietarief of het volledige tarief moet betalen. Een adres gebruikt men om je een brief te kunnen versturen, persoonlijke kaarten worden altijd via de post bezorgd namelijk. Een e-mailadres wordt gebruikt om je te helpen als je je wachtwoord vergeet.
Waar heb ik mijn reishistorie gedumpt?Caspar schreef: Maar dat doe jij zelf ook, door je reishistorie hier op internet te plaatsen?
Deze foto's bedoel je waarschijnlijk:Caspar schreef:In het Arriva ov chipkaart topic bij de reiservaringen staat wanneer je hebt ingecheckt etc?
Die reishistorie van je staat op één van je foto's in het Arriva ov-chip topic gedeeltelijk zichtbaar.find_your_spot schreef: Waar heb ik mijn reishistorie gedumpt?
Goh, nog meer OVinNL'ers bij één van de grootste demonstraties dit jaar. Zelf was ik ook aanwezig. Ik stond ergens midden in de menigte bij wat mensen van mijn studentenvereniging. Was erg leuk en gezellig.Ronaldussen schreef:Vandaag naar de protestactie geweest in Den Haag.
Was erg leuk en gezellig!
De grootste studentendemonstratie sinds de jaren 80! Erg gaaf om erbij te zijn geweest :Y
Dat niet, heb net even goed m'n maaginhoud er uit gegooid en vanaf dat moment gaat het wel weer. Nja, komt wel weer goed.deadlock schreef:Slecht geslapen?
Ik weet niet of je dit nog leest voordat je er naartoe gaat, maar een tip: Loop een klein stukje om door via de Weesperzijde (dat is de oever van de Amstel) te lopen in plaats van via de snelste route over de Wibautstraat. Die is normaal al niet zo heel erg gezellig, maar die bouwput die men er nu van heeft gemaakt is al helemaal troosteloos. Vanuit het kantoor kijken we al een paar maanden uit op de verbouwing van het metrostation waarbij men het betongieten uit de jaren 70 nog niet verleerd is :')Fles schreef:Sterf maar ook, ik ga wel lopen in Amsterdam.
Brood met gist en E nummers :(Bee schreef:Hartog's staat algemeen bekend als de beste bakker van Amsterdam hoorKijk ook maar op hun website: http://www.volkorenbrood.nl . Er staat ALTIJD een rij voor de deur bij de bakkerij, en boterham zit schuin tegenover mijn werk, dus ideaal voor een lunchpauze.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] en 11 gasten