Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ze beginnen in Reisdorf steeds nieuwschieriger te worden waar die enorme kuil bij ons naast de keuken voor is, vandaag kwam de postbode vragen of hij daar voortaan de post in moet storten.
Ha! De voorspellers gisterenochtend op de Volkskrant hadden het fout, in Diemen is niet de VVD maar de PvdA weer de grootste partij geworden, met 211 stemmen verschil
Mooie winst voor de D66, altijd goed :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF schreef:Ze beginnen in Reisdorf steeds nieuwschieriger te worden waar die enorme kuil bij ons naast de keuken voor is, vandaag kwam de postbode vragen of hij daar voortaan de post in moet storten.
Gertjan schreef:Mag ik even kwijt dat ik geslaagd schijn te zijn voor het theorie-examen Machinist VB *O*
Gefeliciflapstaart collega! Waar en bij wie ga je rijden?
Dat gaat gebeuren bij Arriva Rail Dordrecht. Dus heel de dag op Dordt - Geldermalsen tuffen. En na 60 dagen ook nog naar Rotterdam en Leidschendam voor onderhoudsritten.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Mag ik even kwijt dat... Ik aan mijn conditie werk, ik heb vandaag en gisteren bij elkaar 98,6 km gefietst. Als je beetje doortrapt is het niet eens zo koud buiten.
Fles schreef:Zet er een bord bij en begin een SMS-gokdienst
Dat is niet meer nodig, de tank is vandaag geplaatst en het zand er weer overheen geschoven. Morgen komen ze hem vullen en maandag de gasleding erop aansluiten, wij vinden dat een vrij vreemde volgorde maargoed wij zijn dan ook geen echte Luxemburgers he.
Opmerkelijk was dat de medewerkers van het gasbedrijf wist te melden dat dit al de tweede keer was dat ze hier een gastank kwamen plaatsen dus we dachten eerst dat ze het dorp of de straat bedoelde, maar nee het ging echt over de camping zelf. Ze konden zelfs de exacte plek nog aanwijzen waar de (bovengrondse) tank had gestaan, waarom is die dan in hemelsnaam weggehaald? :?
Caspar schreef:Mag ik even kwijt dat... Ik aan mijn conditie werk, ik heb vandaag en gisteren bij elkaar 98,6 km gefietst. Als je beetje doortrapt is het niet eens zo koud buiten.
Netjes netjes. Ben je niet helemaal nat gezweet bij je eindbestemming dan ?
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
In de catacombe van de post in Amsterdam zijn ook een paar douches. Soms ga ik in de zomer ook wel eens op de fiets naar het werk, en dan douche ik daar even voor aanvang dienst.
Caspar schreef:Mag ik even kwijt dat... Ik aan mijn conditie werk, ik heb vandaag en gisteren bij elkaar 98,6 km gefietst.
Indrukwekkend. Het is maar net dat je er even bij zet dat het voor je conditie is, want afvallen hoef jij nou niet bepaald. Anders hangt straks je broek op je enkels. :D
Pas overigens wel op met die douches, want als ze net zo goed worden bijgehouden als bij ons op de standplaatsen is er een grote kans op enge ziektes door stilstaand water. Ik weet even niet meer of dat nou Legionella of de Veteranenziekte is.
Waarbij aangetekend dat ik commerciële vervoerders nog nooit iets heb zien doen om op televisie of radio bekendheid te krijgen voor een nieuwe dienstregeling of een bepaald product.