Dat levert overigens behoorlijk wat werk op soms. Zo moesten wij op het werk het budget van 2010 voor 1 november 2010 opmaken. Eind augustus stonden we voor de budgetten (wij hebben er twee) 60% en 40% besteed. Er brak natuurlijk meteen paniek uit, dus superdikke catalogi werden aangerukt om alles te bestellen wat enigszins relevant was voor onze collectie, alle boeken die enigszins beschadigd waren of zoek waren werden opgezocht en vervangers voor besteld en van de meest geleende boeken hebben we extra exemplaren aangeschaft.
Zo hadden we uiteindelijk 96% en 106% van de budgetten besteed. Met succes, want dit jaar is ons budget verhoogd omdat het niet voldoende was

Overigens ga ik de komende tijd ook wat andere taken doen op mijn werk, ik ga een soort onderwijsyoutube vullen voor de educatieve opleidingen. Ik heb duizend DVD's gekregen van die afdeling (je moest eens weten hoe dat eruit ziet, duizend DVD-doosjes opgestapeld in een hoekje) opgestuurd via de interne postdienst, die wist ook niet wat hun overkwam