Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Hier (en in Soest, Lage Vuursche, Maartensdijk, Groenekan, De Bilt, Bilthoven, Den Dolder, Huis ter Heide en Soesterberg ook) eveneens 'n heerlijk weertje :D
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Heerlijk weertje. Lekker in de zon gezeten in de tuin/serre bij m'n schoonouders met een boekje. Vanmiddag was het in de zon in de serre zelfs 39 graden
Daantje schreef:Heerlijk weertje. Lekker in de zon gezeten in de tuin/serre bij m'n schoonouders met een boekje. Vanmiddag was het in de zon in de serre zelfs 39 graden
De Uerdinger railbusjes waren ook stoofkasten vandaag was een leuke rit wel :)
Hier is het goed te doen. Het ziet er wel grijs uit met een waterig zonnetje maar de temperatuur is goed (weet ff niet hoe warm, batterijen van m'n buitensensor van m'n weerstation zijn leeg) en het is droog. Zitten ook veel mensen buiten in de tuin.
Hier ook grijs met een waterig zonnetje, maar heel warm voelde het buiten niet aan. Dat is het kennelijk toch wel, want met het raam open zie ik net dat de temperatuur op m'n kamerthermostaat met één graad is gestegen
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik ben even naar Breda op een neer gegaan met Fyra (mijn rijtuig was overigens verder leeg behalve ik dus) Maar daar scheen de zon volop. Viel me ook op dat de bomen daar al een stuk groener zijn dan in Noord Holland. Hier in Hoorn beetje waterig zonnetje idd door de bewolking heen. Best groot verschil dus.
Door al het lekkere weer loopt de natuur een aantal weken vooruit op normaal. Zo ook deze pinksterbloemen, terwijl het nog niet eens pasen is geweest (nou hebben we ook een late pinksteren, op 12 en 13 juni)
Het groeit en bloeit weer lekker bij moeders in de tuin.
Poekie vindt het ook heerlijk buiten en is op ontdekkingstocht door de tuin.