Je kan ook halfvolle spaarkaarten inleveren, maar dan krijg je maar 50 cent premie, bij een volle kaart krijg je 3 euro premie plus je inleg terug *O*
Ik heb al heel wat gezien, maar vind hem vooral een beetje raar.Klaasje schreef:Wat ik altijd wel frappant vind: Alles moet altijd kunnen, maar zodra het over religie of geloof gaat is het meteen eng. Als je het echt niet wilt is het heus niet besmettelijk hoor.
Veel mensen die me niet kennen die het trema op de E niet vergeten zijn er overigens ook weer nietKlaasje schreef:Bij m'n afstudeerstage in Amersfoort denk ik wel eens aan Daniël die ik niet ken.
Ik kwam langs straten als: ''In de Korenmolen'' etc. Omdat die nogal op mijn eigen straatnaam lijken heb ik dat nog onthouden. Kwam niet echt in de buurt van de straat die jij noemt volgens mij. Kreeg daar trouwens vreselijke zadelpijn want was op mijn gewone stadsfiets vanuit Hoorn al gekomen en dacht dat ik wel even tot Den Bosch zou fietsen. Maar in Abcoude was ik toch echt afgehaaktBee schreef:En Casper, als je door Diemen naar Amsterdam Zuid-oost bent gefietst, ben je waarschijnlijk vlak in de buurt geweest? Toevallig over het Zilvermeeuwpad (zoek maar op Google op) gefietst? Daar heb ik namelijk uitzicht op vanaf mijn slaapkamerDe fietssnelweg Amsterdam - Amsterdam Zuidoost loopt hier om de hoek vanaf het Reigerpad via het Zilvermeeuwpad naar het Mantelmeeuwpad.
In de Korenmolen is DuivendrechtCaspar schreef:[..]
Ik kwam langs straten als: ''In de Korenmolen'' etc. Omdat die nogal op mijn eigen straatnaam lijken heb ik dat nog onthouden. Kwam niet echt in de buurt van de straat die jij noemt volgens mij. Kreeg daar trouwens vreselijke zadelpijn want was op mijn gewone stadsfiets vanuit Hoorn al gekomen en dacht dat ik wel even tot Den Bosch zou fietsen. Maar in Abcoude was ik toch echt afgehaakt
Keertje minimeet houden dan? dat ik een treintje later pak.Daniel schreef:Mag je 's middags weleens zwaaien naar binnenkomend ICM uit de richting Utrecht, dan mis je me op 2 minuten
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten