Die zijn poepkakduur gekdeadlock schreef:Ik heb tegen mijn vader gezegd dat ik voor m'n verjaardag een tilt-shift lens wil maar ik geloof niet dat hij erin trapt.
Mja ik heb ook gezegd op facebook dat hij zijn huis maar moet verkopen en dat hij niets voor zijn oudste overheeftFles schreef:Die zijn poepkakduur gekdeadlock schreef:Ik heb tegen mijn vader gezegd dat ik voor m'n verjaardag een tilt-shift lens wil maar ik geloof niet dat hij erin trapt.
Ga je over de Afsluitdijk of zo? :DCaspar schreef:Zo, ik begin eens aan een fietstochtje naar huis uit Amsterdam. Alle feestkilo's van afgelopen week eraf...
Feestkilo's? Welke feestkilo's? :DCaspar schreef:Zo, ik begin eens aan een fietstochtje naar huis uit Amsterdam. Alle feestkilo's van afgelopen week eraf...
Caspar schreef:Zitten tussen mijn oren![]()
Of die van Amsterdam, zoals HTM_Tram en ik gedaan hebben, maar ook veel de bussen gezien (hebben volgens mij maar 15-20 minuten in 1 tram gezeten :') )Bee schreef:Zo, vandaag is een schitterende dag om het tramnet van Den Haag onveilig te maken :D
Dat hele traject in Loosduinen komt niet eens in de buurt van de trambaan :X En borden neerzetten waar je dan wel moet zijn is ook te moeilijk voor de HTM :')Daniel schreef:Tja, 't was ook een mooie dag om het tramvervangend vervoer van lijn 2 in Den Haag onveilig te makenMan, wat een onmogelijke route rijden ze, nog met gelede wagens ook, in Loosduinen...
Gebruikers op dit forum: Hainje, Semrush [Bot] en 12 gasten