Toen ik vanmiddag in Ut aankwam bedacht ik me ineens dat ik nog niet in Houten en -Castellum ben geweest sinds ze vernieuwd open en klaar zijn. Dus ik daarheen en zo kon ik ook meteen die bordjes en die van Ut-Lunetten en Culemborg opsprokkelen.
Lunetten kon vanuit de trein, doorgegaan naar Castellum, terug naar Houten, en dan naar Culemborg. Die trein had een beetje vertraging zodat ik in Culemborg de tegentrein niet meer kon halen en een kwartiertje heb verpoosd.
Om 18:04 liep ik de trein weer uit in Ut, en toen bleek dat het zo moest zijn aangezien non-actieve-forumgebruiker --Stefan-- toen net diezelfde trein in wilde lopen

Ik zag hem snel in het voorbijgaan en dacht 'dat kan haast niet', dus ik quasi-onopvallend even door het raam kijken waar hij ging zitten waar ik inderdaad een --Stefan-- zie die net zo verbaasd was als ik

We hebben maar even gepraat omdat ik eigenlijk doorwilde naar Noord-Holland en hij naar Houten ging om iemand te bezoeken, waar ik dus net vandaan kwam xD
Om het verhaaltje af te maken: die ochtend hadden we nog afgesproken om elkaar mórgen pas te treffen