Ik bedoelde een VIRM-IV (een VIRM-VI is inderdaad op sommige tijdstippen nog genoeg.)
Hele stammen zie ik er niet vaak, maar aan de Amsterdamse zijde rijdt direct aan de lok wel vaak een ICRm rijtuig 1e klasse mee.Vinny schreef:Ik heb dan ook - afgezien van de gepimpte Brussel-express - eigenlijk geen ICRm ritten meer meegemaakt het afgelopen jaar...(Daarnaast zit ICRm volgens mij niet standaard in de s1500, maar dat kan natuurlijk ook weer onlangs gewijzigd zijn)
Goh, ben ik een half uur later, ben jij dat ook!Reiziger Ddrs schreef:- in Dordrecht ook nog wat uitzonderlijks: de HC van de BNL met +5 gaf vertrekbevel, maar daarna heeft deze trein nog minstens 5 minuten langs het perron staan wachten. Zelfde gold trouwens voor de pendeltrein Dordrecht - Breda op het spoor ernaast.
Standaard zijn de A-bakken 361,362 en 368 (uit stammen 5661,5662 en 5668) te vinden in de s1500, als vervanging van de Avmz-rijtuigen die momenteel worden gereviseerd. Afgelopen donderdag zat er inderdaad een hele ICRm-compositie in de s1500 bestaande uit de stammen 5203, 5657, 5839 en 5622 met loc 1746, reed o.a. t1534. Maar dat was volgens mij een eenmalige actie die ik zelf ook bij toeval te Amf gespot heb in de chaos die ERS veroorzaakte.Vinny schreef:Ik heb dan ook - afgezien van de gepimpte Brussel-express - eigenlijk geen ICRm ritten meer meegemaakt het afgelopen jaar...(Daarnaast zit ICRm volgens mij niet standaard in de s1500, maar dat kan natuurlijk ook weer onlangs gewijzigd zijn)
Dat is sinds het wijzigingsblad van 15 juni planmatig voor de s9100. Maar, dat maakt het er niet minder leuk op voor Groningen. Eens een keer wat anders dan ICM(m), GTW en DM'90. :)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten