Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ronaldussen schreef:Morgen de langste dag van het jaar.
Weervoorspelling: Bewolking en regen, nounou, wat zullen we er weer van genieten met z'n allen :')
Dat ben ik wel van plan in ieder geval, morgen koffie drinken en een broodje eten in het immer pitoreske Enkhuizen met een vriend. (waarschijnlijk dus ergens overdekt )
Beuh, had vanmiddag mn afstudeerpresentatie/verdediging. Ging niet super: aantal vragen waar ik gewoon niet goed antwoord op kon geven. Resultaat was een reparatie: moet een technisch ontwerp maken en dan afstudeerverslag met nieuwe bijlage inleveren. Weer 60 pagina's printen... Denk je er eindelijk van af te zijn...
Weervoorspelling: Bewolking en regen, nounou, wat zullen we er weer van genieten met z'n allen :')
Dat ben ik wel van plan in ieder geval, morgen koffie drinken en een broodje eten in het immer pitoreske Enkhuizen met een vriend. (waarschijnlijk dus ergens overdekt )
Doe de groeten aan de bewoner van het station daar
Doe de groeten aan de bewoner van het station daar
Ik ben net terug van een weekendje Zwolle. Ik had aldaar de trein van 23 18 uur naar huis. Onderweg moest ik naar de wc, waarvoor ik door de 1e klas liep waar ook de hc zat, een wat oudere man. Toen ik weer naar mijn eigen coupé liep sprak hij me aan.
HC: Zo, jij kwam even snoepjes halen?
Ik: Huh? Nee, ik was gewoon naar de wc daar.
HC: Kwam jij geen snoepjes halen? Ik heb hier zo'n grote zak hartjessnoepjes gekregen, als ik die voor mezelf houd eet ik ze allemaal op en daar word ik toch maar dik van!
En zo kwam het dat Ardan een handvol hartjessnoepjes van de conducteur had gekregen :D Geweldig toch
Na de enorme stortbui ben ik daarnet maar even als extra service het kampeerterrein opgelopen om in de elektrakasten de aardlekschakelaars te controleren, er zijn momenteel bijzonder veel kampeerders bij met stekkerverbindingen die met tape en plastic zakjes aan elkaar hangen dus om te voorkomen dat kampeerders die hun stekkerverbindingen wel goed voor elkaar hebben, de hele nacht zonder elektra zitten door klungelige buren heb ik het maar even gecontroleerd; ongeloofelijk er lag geen enkele aardlekschakelaar uit, hoe is het mogelijk na zoveel regen...
Heb maar treintickets aangevraagd voor de Eurostar, heen 8/8/12, terug 13/8/12. Hopelijk kan ik met het actietarief mee. De reisjes van 99 euro heen én terug zijn er niet meer, omdat men *verwacht* de Fyra geheel door naar Brussel-Zuid te laten rijden, waardoor de Benelux niet meer zou rijden...
We gaan kijken wat het wordt :).
Heb vandaag geen tijd om naar Asd even mee te doen aan een sprintje... Ik mag van de fysio niet eens rennen eigenlijk, maar het is maar 25 meter ...
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
Meh ik ben echt bloedzenuwachtig. Zometeen naar het ziekenhuis voor oogonderzoek en ik denk eigenlijk dat het slecht nieuws is en dat ik binnen een jaar en kunstlens in mijn linkeroog moet :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dat is minder prettig :(. Succes er maar mee! Cross your fingers!
En mag ik even kwijt -- mijn fiets is niet meer te repareren... had hem naar de fietsenmaker gebracht, omdat zowel buiten- als binnenband vervangen moesten worden, maar de as is zodanig doorgeroest dat hij niet meer eraf kan... Dat zou dan zo'n +50 euro extra zijn, boven op die 24 euro aan vervangingskosten... Nou dan kan ik net zo goed een nieuwe fiets halen... Iemand een fiets over die ik kan overnemen tegen een zacht prijsje ?
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in