Een blunder van mijn glazenwasser vanmorgen. Ik heb een vreselijk luidruchtige glazenwasser, waar ik me al zo lang als ik hier woon aan erger. Zijn komst valt op de een of andere manier altijd samen met mijn late diensten of vrije dagen, momenten waarop ik eindelijk eens kan en wil uitslapen. Om te beginnen gooit hij zowat de ladder door het raam en stapt vervolgens luidruchtig bellend op zijn ladder, zodat ik mag aanhoren hoeveel hij in het weekend weer heeft gezopen en wat hij in Salou allemaal heeft uitgespookt. Geloof me, dat zijn geen verhalen waar je op zit te wachten als je wil uitslapen...

En als hij me ziet liggen, roept ie ook vrolijk: "HEE HIER LIGT ER NOG EEN OP ZIJN NEST TE STINKEN!" Heel fijn. -o-
Dus vanmorgen stond hij eerst bij de buren voor het raam een paard na te doen en bij mij voor het raam staat hij vervolgens keihard (en loeivals) een nummer van Pitbull te zingen:
EVERYBODY IN THA HOUOUOUSE TO... (ik was het zat en opende het raam)
...night
Ik zeg: "Goedemorgen, zou jij wat zachter willen doen, want ik heb nachtdienst gehad dus ik wil nu slapen en jij bent altijd nogal luidruchtig. Of run jij tegenwoordig ook een wekservice?" Hij: "Euh, en slaap je dan overdags?" Ik: "Ja, als je s'nachts werkt, dan moet je wel he?" Het was meteen duidelijk dat ik met een onuitputtelijke bron van intelligentie van doen had.
(Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen nachtdienst had gehad, maar tot vroeg in de ochtend bij een vriendin was blijven hangen, maar dat neemt niet weg dat ik daarna natuurlijk wel wilde slapen)

Vallend blad maakt rails glad.