Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
We keken nog op de buienradar vanochtend... Rond 10 uur regen, rond 12 uur regen en tussen 3 en 5 regen, daarna zou het een uurtje droog zijn, en daarna zou het losgaan...
10 uur: 3 en een halve druppel regen.
12 uur: 3 en een halve druppel regen.
15 uur: 3 en een halve druppel regen.
Na 17:00uur... Een Lange Stortbui. En goh.. wanneer moet ik naar buiten om van mijn werk naar huis te fietsen....
tsov schreef:Ik heb de verwarming maar aangedaan...
Zo erg is het hier nog net niet... warmte blijft wel aardig hangen gelukkig. Maar op een of andere manier had ik eerst geen zin m'n bed uit te komen en nu nog niet echt de behoefte om me aan te kleden . Hoef toch de deur niet uit vandaag...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik heb vanmorgen staan strijken in de hoop dat het dan iets op zou warmen want het was maar 18 graden in huis. Net lekker wezen lunchen in een tapas restaurantje. Je moet toch iets met dit weer :)
Tja, ik ben zo gek als een deur en ben er juist even op uit geweest vandaag richting Arnhem (kijken bij de verbouwing en het busvervoer). Daarna via Nijmegen, Uden, Den Bosch en Breda weer richting Delft gegaan. Eenmaal in Tilburg was het pas enigszins droog (rond 19 uur).
Hele dag buiten geweest op een circusterrein. Koud en nat. Dikke trui aan en straks lekker onder de warme dekens en hopen dat het snel beter word. Dit gaat toch nergens over.
Het heeft vandaag hooguit tien minuten geregend in Luxemburg dus zo slecht is het weer helemaal niet maar de temperatuur is met name in de nacht wel heel erg laag, tussen de zes en zeven graden...