Achja zodra ze eenmaal door heeft dat ik goed met die auto overweg kan, komt het wel goed.
Nou zeg!Fles schreef:Dat sukt echt wel. Dat hebben we bij ASCVNL gezien. Mensen worden gewoon slechte chauffeurs van over-beschermende bijrijders :neg:
Gefeliciteerd! *O*lex1975 schreef:heb bijna 3 weken geleden een blauw rijbewijs van m''n werk gekregen.
hiermee mag ik bij de RET metro rijden...
Het probleem van een bijrijder (in dit geval je moeder) is dat je niet zelf nadenkt.microshit schreef: Achja zodra ze eenmaal door heeft dat ik goed met die auto overweg kan, komt het wel goed.
Ja, Esther O+ Wat een schatje vond ik dat :YGeert schreef:Nou zeg!Vooral bij die ene vrouw die haast niets durfde, maar toen haar vaste bijrijder niet meer naast haar zat ging het eigenlijk een stuk beter.
Bij deze rit was ik echt sprakeloosGeert schreef:En daarna beide handen voor zijn ogen he :')
Vond jij dat ook al?Fles schreef:Ja, Esther O+ Wat een schatje vond ik dat :YGeert schreef:Nou zeg!Vooral bij die ene vrouw die haast niets durfde, maar toen haar vaste bijrijder niet meer naast haar zat ging het eigenlijk een stuk beter.
![]()
Vergeet het maar :Nwaldo79 schreef:Mag hopen dat het trucage is?
:Y Niet zo raar toch? (A)Klaasje schreef:Vond jij dat ook al?![]()
Ligt er aan wat je onder rijbewijs verstaat. 16 jarige krijgen er tegenwoordig voor de scooter ook al eentje.Stefan schreef:Iedereen heeft z'n rijbewijs al gehaald zeker?
Het schijnt dat 66% van de brommerrijders zonder rijbewijs rijdt :X Verbaasd mij helemaal nietsfind_your_spot schreef:Ligt er aan wat je onder rijbewijs verstaat. 16 jarige krijgen er tegenwoordig voor de scooter ook al eentje.Stefan schreef:Iedereen heeft z'n rijbewijs al gehaald zeker?
Totdat je een handjevol mensen aan motor ongelukken hebt verloren, dan piep je wel anders.Bee schreef:Moet wel zeggen dat ze er stoer uitziet in zo'n motorpak :@
Zoeen strak leren pak is behoorlijk sexy, zeker met een aardig stel tetten erin :pos:find_your_spot schreef:Totdat je een handjevol mensen aan motor ongelukken hebt verloren, dan piep je wel anders.Bee schreef:Moet wel zeggen dat ze er stoer uitziet in zo'n motorpak :@
Ik vind mensen in zo'n motorpak er juist kwetsbaar uit zien, mij niet gezien.
Laat dat in de zomer nou ook één van de meest voorkomende ongelukken met motorrijders zijn.Bee schreef:En motorrijders kunnen snel door de file.
Sinds wanneer zit er airco in die 15 jaar oude brik van jou?find_your_spot schreef: In de file zetten we lekker de airco aan en de raampjes dicht. Vuk het miljieu. :Y
Gebruikers op dit forum: katvis en 7 gasten