Ik wil meehelpenFles schreef::D _O-
Ik ga een Dexter spandoek maken voor de volgende meet _O- _O-

Ik wil meehelpenFles schreef::D _O-
Ik ga een Dexter spandoek maken voor de volgende meet _O- _O-
Dat lijkt op de blunder die ik de eerste vakantiedag altijd maak. Zo ook dit jaar, nauwelijks een half uur de voeten aan de Spaanse grond gezet of je staat bij de kaartjesautomaat voor de metro te prutsen waarop er iemand kwam helpen. Ideaal, maar waarom moet ik dan zijn vraag met Oui beantwoorden?Bee schreef:Ik ben ook per ongeluk tegen een treinconducteur van de Duitse spoorwegen in het Nederlands begonnen
Ja, dit is een vertekend beeld. De realiteit was namelijk nòg erger:Caspar schreef:Ik heb gisteren een blunder mogen aanschouwen van ons aller Dexter! We zaten op een druk bevolkt grasveld een beetje te picknicken. Dexter raakte bij het overeind komen een beetje uit balans en kukelde min of meer achterover, zo tegen de benen van een onbekende vrouw aan. Om het nog wat erger te maken vroeg ie erbij: Bent u nog vrij?
Of is dit een vertekend beeld Dex?
;)Dexter schreef:@deadlock: Haha een boomlange machinist!
In het vervolg mij even PM'en. Wij hebben stapels Core Duo's met 1GB geheugen, DVD en NIC's die niet meer ingezet worden voor €25,- per stuk. €20 bij grote partijen. Draaien echt heel goed Windows 7 als het moet.webguy schreef:Hmm, vorige week twee tweedehands PCs besteld voor een projectje, waarbij ik twee netwerkkaarten per pc nodig heb. Leuke deal gevonden bij een of andere winkel in Wateringen, dus besteld. Komen ze vandaag, blijkt dat er maar een netwerkkaart in zit. Bel je ze op: "Ja, foutje, we sturen een netwerkkaart op, er zit ook een dvd ipv cd in, dus dacht dat dat wel goed was". Nou, ok, geregeld. Krijg je half uur later telefoontje: "euh, ja, hoorde van mn collega over die netwerkkaart maar het is helemaal fout gegaan. Hier heb je RMA nummer, dan kan je 't terug sturen". Ben benieuwd wat ik terugkrijg straks....
Leuk om te horen :) Maar ja, dat doen we om de klanten te paaien. De 'delletjes' (zoals wij die noemen) zijn standaard enkele dagen eerder in uitlevering dan er word gecommuniceerd met de ontvanger. Ikzelf maak altijd een standaardgrapje als er een klant zegt: "Goh, dat is snel". Dan zeg ik altijd: 'Ja meneer/mevrouw, ik heb speciaal voor u iets harder gereden!!!".webguy schreef:Overigens is Dell (samen met UPS) wel snel tegenwoordig: laatste tijd 2 laptops besteld die 4-5 dagen eerder waren dan de prognose, en binnen 2 dagen van China naar NL.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten