Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
De tweede single van het nieuwe album Fallen Empires van Snow Patrol. Wat een schitterend nummer, ik heb nog niet eens het hele album gehoord maar ben nu al verkocht
Caspar schreef:O dit staat op mijn eerste gekochte CD ooit, van 42 gulden, Yabba Dabba Dance 4
Goeie ouwe tijd. Forever young vind ik toffer van Interactive.
Ik had het van een dubbel CD van mn zusje geloof ik. Power Station 7?
Vette ludduvvudduh associaties met dat nummer Ik vind teksten altijd heel belangrijk bij liedjes :)
Nu trouwens Garth Brooks - When there's no one around. Ook een heerlijk nummer. Alleen niet op YT te vinden
Ik stond gisteravond weer als dj, en ik ontdekte in het Enorme CD-Archief allemaal dance smashes en hitzones van 2001-2005, heerlijk, al die zomerhits die iedereen al bijna vergeten is maar toch heel leuk zijn :D En dat vond het publiek ook :D
Ons nachtegaaltje is terug met een nieuw aanstekelijk nummer en het is potver3 weer zo'n nummer waarvan alleen het zinnetje Hush Hush Hush in mijn hoofd blijft hangen. Net zoals met Hurry Hurry Hurry, Quick Quick Quick uit Happiness en dat duurde wel een maand of drie, dus dat belooft wat. :Y
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=U0Z5D-o749U[/youtube]
Even loeihard in huis voordat ik op de trein stap. Ik sta ook ergens tussen het publiek, bij de presentatie van dit nummer pakte Ferry Corsten de microfoon, maar een mc is hij duidelijk niet, ik dacht dat ie zei dat zijn nieuwe track Ruud heette.
Bleek Brute te zijn. Vond het al een beetje een aparte naam voor een trance plaat... Ruud.