Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Justin schreef:Vandaag had ik dat ook, ging aan een ober hier in Kopenhagen uitleggen waar we vandaan kwamen. Ik zei ook ten zuiden van Rotterdam gewoon. Blijkt die gast 2 jaar in Dordrecht te hebben gewoond haha...
Ik was een jaar of 8 geleden op vakantie in Griekenland met mijn ouders en zusje en toen gingen we met een veerboot van Rhodos naar een ander eiland in de buurt. Op een gegeven moment waren mijn zusje en ik aan het praten met een oude Griekse zeeman die ook op de boot stond en toen vroeg hij waar we vandaan kwamen. Voor het gemak zeiden we ook maar Rotterdam (was eigenlijk Vlaardingen), blijkt die man jarenlang naar Schiedam en Vlaardingen gevaren te hebben en daar altijd in een hotel bij de haven geslapen te hebben. Dat verwacht je ook niet als je op een Griekse veerboot staat te kletsen
Fles schreef:Wat is er NU weer aan de hand met de s140?
Ik had leukleuk een Niederlande Spezial naar Osnabrück geboekt vandaag, maar +30 nog voor vertrek. Nou kan ik wel net zo goed thuisblijven. Maar wel drie tientjes in de sloot geflikkerd dus. Klotezooi
Vervelend, maar door een half uur vertraging valt de hele dag in duigen? Zulke slechte/krappe overstaps dan?
Zo kwamen mijn ouders in Indonesie een oud mannetje tegen die vroeg waar ze vandaan kwamen; Amsterdam antwoorden mijn ouders (want niemand kent het land Luxemburg daar), vertelde hij vervolgens verder dat hij een paar jaar in Luxemburg had gewoond (nota bene in een dorpje dat zowat tegen Reisdorf aan ligt)...
Justin schreef:Vandaag had ik dat ook, ging aan een ober hier in Kopenhagen uitleggen waar we vandaan kwamen. Ik zei ook ten zuiden van Rotterdam gewoon. Blijkt die gast 2 jaar in Dordrecht te hebben gewoond haha...
Ik was een jaar of 8 geleden op vakantie in Griekenland met mijn ouders en zusje en toen gingen we met een veerboot van Rhodos naar een ander eiland in de buurt. Op een gegeven moment waren mijn zusje en ik aan het praten met een oude Griekse zeeman die ook op de boot stond en toen vroeg hij waar we vandaan kwamen. Voor het gemak zeiden we ook maar Rotterdam (was eigenlijk Vlaardingen), blijkt die man jarenlang naar Schiedam en Vlaardingen gevaren te hebben en daar altijd in een hotel bij de haven geslapen te hebben. Dat verwacht je ook niet als je op een Griekse veerboot staat te kletsen
Ooh als ik zeg dat ik in Vlaardingen woon weet ook de helft van de mensen niet waar dat ligt. Vandaar dat ik ook regelmatig Rotterdam zeg. _O-
Nu weet men in Nederland vaak Diemen nog wel van of de files, of de treinstations of het liedje van Lange Frans en Baas B. Ik weet nog wel dat iemand een keer verbaasd was dat het station echt bestond :')
In het buitenland Amsterdam zeggen lokt bijna altijd reacties uit. Van een zwerver die mij probeerde een mixtape te verkopen in Stuttgart en zo graag in mijn koffer meewilde naar Amsterdam omdat dat volgens hem gewoon de hemel was tot een zwaar gelovige man in Gießen die Amsterdam als de plek op aarde zag waar de duivel uit de grond was gekomen en waar alles gebeurde wat God ooit verboden had en de mensheid aan ten onder zou gaan. Hij waarschuwde mij zelfs om nooit meer terug te keren naar dat oord want ik zou worden weggevaagd als God schoon schip zou gaan maken
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik ben me net toch een partij door mijn rug gegaan Doet wel een beetje auw.. rustig aandoen dit weekend..
En oh ja we hadden de 31e een jaar verkering :D (al noemen we het al heel lang 'relatie', verkering is toch een beetje pubermeisjes-met-paardenstaartjesachtig vind ik). We hebben ringen gekocht en onze namen en 31-10-2010 erin laten graveren :D
Ardan schreef:
En oh ja we hadden de 31e een jaar verkering :D (al noemen we het al heel lang 'relatie', verkering is toch een beetje pubermeisjes-met-paardenstaartjesachtig vind ik). We hebben ringen gekocht en onze namen en 31-10-2010 erin laten graveren :D
Heb ik ook gedaan, is echt tof!
hauptbahnhof schreef:
Wel lief hoor... die ringen...
Ik ben een beetje als de dood voor ringen . een beetje té officieel allemaal.
Mijn vrienden riepen eerst ook gelijk dat ik getroud was, niet zoveel van aantrekken ;)
Ow, van vrienden trek ik me weinig aan. Eerder gewoon het gevoel van "oef... het is nu echt officieel." Terwijl het eigenlijk prima gaat en we in januari 3 jaar samen zijn...
Ik heb bijna elke dag wel een moment dat ik ineens zo'n ontzettend rugpijn heb en dat is dan na 45 minuten weer weg, gewoon een nep-signaal. Maarja zo is dat met eigenlijk al mijn klachten, ze zijn allemaal nep.
U reist met de OV-chipkaart en onderweg komt u van alles tegen. Zo is het ook op deze nieuwe site. U vraagt een OV-chipkaart aan, u laadt de kaart op en u gaat ermee reizen. Onderweg ziet u van alles wat leuk, handig of nieuw is. De nieuwe site is overzichtelijk, fris en simpel.
De nieuwe site lijkt wat CSS opmaak te missen net als het complete transactieoverzicht...
Ziet er goed uit. Veel witruimte, alleen de winkelwagen op elke pagina is misschien wat overdreven, daar misschien beter een knop inloggen kunnen staan, die staat nu wat weggepropt boven het zoekveld.
De pagina met vraag en antwoord is wel erg jammer, een iframe is echt behoorlijk ouderwets :neg:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot schreef:De nieuwe site lijkt wat CSS opmaak te missen net als het complete transactieoverzicht...
Neuj hoor, ziet er gewoon volstrekt normaal uit. Beter als de oude ook in ieder geval.
En het transactieoverzicht doet het hier ook gewoon. Maar goed ook, zag gelijk dat ik een claim bij Syntus in moest gaan dienen Enige wat ik nog mis is m'n laatste busrit van gisteren terwijl de rest er wel gewoon op staat.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Prijzen in Zweden zijn vergelijkbaar met Nederland. (behalve alcohol en tabak)
Denemarken en Noorwegen zijn erg duur.
Al hou ik liever de schijn op dat Zweden ook heel erg duur is en ook erg koud en nat, blijft het daar lekker rustig als ik er weer eens ben. (A)
Hmm, ben alweer een tijdje in de avond uren bezig om een NS drgl bij elkaar te schrapen, inclusief spoorlijnen en hoe die lopen... Dat laatste met dank aan Justin een hoop opgeschoten, en nu werkt het soort van:
Er gebeuren spectaculaire dingen bij Duivendrecht, maar verder :)