hauptbahnhof schreef:Jij maakt je echt druk om dingen.... Bijv huisstijl... Kan me gestolen worden. Belangrijk ia dat het (op tijd) rijdt en bijv displays en roltrappen werken. Ook schone voertuigen en stations zijn belangrijk. Nou valt de reinheid van de voertuigen soms tegen maar als ik het vergelijk met een tijd terug, hebben ze een inhaalslag gemaakt.
Haha soms?! Zit
- correctie - sta iedere dag twee keer met me gezicht plat tegen de deur gedrukt in de 50, de enige keer dat ik een schoon voertuig op die lijn zie is wanneer het een Zilvermeeuw is. Verder is het een grote onder gekraste en onder gekalkte rotzooi. En displays die werken? Vannochtend ook weer: [Vlugtlaan] / *Gong, de Vlugtlaan…*. Buiten: Amstelveenseweg. :D
Het klopt trouwens dat GVB een inhaalslag heeft gemaakt qua reinheid, maar zoals altijd al het geval was maar op één lijn/type voertuig. Begin '00 waren de Zilvermeeuwen niet om aan te zien en de CAFs brandschoon. Begin '10 is de focus verlegt naar de Zilvermeeuwen die tegenwoordig brandschoon zijn en er netjes uitzien maar worden de CAFs weer aan hun lot overgelaten.
Nee hoor, het gaat lang niet alleen om de huisstijl. Maak me drukker om de staat van de voertuigen, groot gebrek aan beveiliging en toezicht, omroep die niet functioneert, betrouwbaarheid van sommige lijnen etc.
hauptbahnhof schreef:Ik zou me juist druk maken als ik de pit van een lijn moet halen en die al 8 min voor tijd is vertrokken.
Omdat dat één keer is voorgekomen? Nou dat trauma heb ik inmiddels wel verwerkt hoor…
![:wink:](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f609.svg)
Ik maak me drukker om een metrolijn waar ik al zeven jaar lang dagelijks gebruik van maak, iets dat een steeds vervelendere ervaring wordt. Hoop oprecht dat de nieuwe metro's er niet binnen paar jaar net zo bijhangen als de CAFs.