Over Macs gesproken

Ja, via een legaal klantenprogramma verkregen :Y
Definieer: noodzaakBee schreef:De noodzaak voor glasvezel is op het moment niet zo superhoog, er is nog voldoende ruimte op het kabelnetwerk om de internetsnelheden bijna te vierdubbelen. Bijvoorbeeld Ziggo bied Alles-in-1 Plus Extra aan met 120 Mbit/s internet. Kabelinternet is geschikt tot snelheden tot 400 Mbit/s, dus er is nog een enorme groeipotentie.
Incorrect. Er is in principe nog ruimte op de kabel om te groeien tot ver in de Gbit-hoogtes. De eurodocsisstandaard gaat tot 240Mbit, niet tot 400. Het wordt trouwens wel weer eens tijd dat Ziggo de boel weer verhoogt want met 12MB/s moet ik nog steeds veel te lang wachten tot een BluRay gekocht is.Bee schreef:De noodzaak voor glasvezel is op het moment niet zo superhoog, er is nog voldoende ruimte op het kabelnetwerk om de internetsnelheden bijna te vierdubbelen. Bijvoorbeeld Ziggo bied Alles-in-1 Plus Extra aan met 120 Mbit/s internet. Kabelinternet is geschikt tot snelheden tot 400 Mbit/s, dus er is nog een enorme groeipotentie.
Mja, dat probleem is weer opgelost als we over zouden stappen op DVB-C2 maar dan kan iedereen nieuwe decoders en CI+ modules gaan aanschaffenwebguy schreef:Sneller internet betekent echter ook minder TV zenders. Aantal TV zenders op kabel is wel beperkt momenteel, en ik weet dat ZIggo bijvoorbeeld en proef doet om met minder frequentie meer te versturen.
Maar je hebt gelijk - er is nog geen "killer app" gevonden voor glasvezel - daarom kunnen stichtingen in Amersfoort bijvoorbeeld gratis diensten aanbieden op het glasvezelnet daar.
hmm ja, nu je het zegt. Ik moet mijn mijn mailbox ook weer eens uitmesten.Bee schreef:Zo, de mailbox van mijn domeinnaam maar eens opgeruimd zodat ik wat meer ruimte heb voor de website die ik erop wil zetten
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], rvcnl en 10 gasten