Zit meneer een beetje ziek thuis te zitten -o- Nou, beterschap maar dan *O*
Net als ik ook het hele jaar door? Ook als het -20 buiten is. Gewoon een t-shirt *O*Ronaldussen schreef:Binnen heb ik nagenoeg atijd enkel een t-shirt aan.
Dat heb ik ook, alleen dan wel met een trui erover. Binnen dan. Ik ben een koukleumfind_your_spot schreef:Net als ik ook het hele jaar door? Ook als het -20 buiten is. Gewoon een t-shirt *O*Ronaldussen schreef:Binnen heb ik nagenoeg atijd enkel een t-shirt aan.
KM46 schreef:Vandaag te horen gekregen op mijn werk dat ze mij niet kwijt willen na mijn proefperiode:pos:.
Dank jeJeffreyMeijer schreef:Gefeliciteerd.
Dat moet je er nooit bij zeggen. Haal jezelf niet omlaag.KM46 schreef: Ik moet er wel bijzegen dat het een baantje is waarvoor ik geen enkele opleiding of wat dan ook gehad heb.
Dat doe ik ook niet hoorfind_your_spot schreef:Dat moet je er nooit bij zeggen. Haal jezelf niet omlaag.
Haha, nee vuilnisman is het zeker niet hoor.Bee schreef:Jij bent de ideale man voor die baan en je gaat een gouden toekomst tegemoet!
Tenzij het een baan als vuilnisman is, dan vrees ik eerder voor een stinkende toekomst...
Afgekeurd en toch nog op deze manier aan het werk, daar heb ik heel veel respect voor. Daar mogen meer mensen een voorbeeld aan nemen. :YKM46 schreef:Dat doe ik ook niet hoorfind_your_spot schreef:Dat moet je er nooit bij zeggen. Haal jezelf niet omlaag.. Het gaat zelfs beter dan ik gedacht had.
Haha, nee vuilnisman is het zeker niet hoor.Bee schreef:Jij bent de ideale man voor die baan en je gaat een gouden toekomst tegemoet!
Tenzij het een baan als vuilnisman is, dan vrees ik eerder voor een stinkende toekomst...
Het is een vrijwilligersbaan als activiteitenbegeleider in verzorgings / verpleeghuis.
(ben 100% afgekeurd)
Ja. Het hele jaar door. In de winter hebben mensen, instellingen (waaronder ook scholen) nogal de neiging om de verwarming zo voluit te zetten, dat ik me er iedere keer weer over verbaas, dat er niet spontaan palmbomen uit de grond groeien, en ik ,ipv schaars gekleede mensen (ok, sommige mensen kunnen niet genoeg kleding aanhebben! :') ), dik bepakte mensen met dikke truien, jassen, mutsen, dassen en handschoenen zie klappertanden bij een der verwarmingselementen, en klagen dat het koud is.find_your_spot schreef:Net als ik ook het hele jaar door? Ook als het -20 buiten is. Gewoon een t-shirt *O*Ronaldussen schreef:Binnen heb ik nagenoeg atijd enkel een t-shirt aan.
Nee dat niet, maar mijn vader, moeder en ik hebben allemaal een fiets en er is vast wel een buschauffeur die er ook nog een paar heeft.Fles schreef:Jullie verhuren ook fietsen op de camping Frank?
Ja, tot en met eind november blijven die lijnen nog rijden.htm_tram schreef:Is die lijn er nog eind september? Anders kom ik met de fiets naar Luxemburg. ;-)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten