Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Vanavond ovengebakken aardappelpartjes met cajunkruiden. Daarna nog wat prei, champignons en creme fraiche erbij en dan nog even terug in de oven. Dat alles met een varkensfiletlapje erbij.
En dit keer eens niet te enthousiast met de hot cajun geweest, dus nu tenminste niet in staat tot vuurspuwen
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Dat dacht ik vroeger ook, maar inmiddels heb ik ontdekt dat alleen zuurkool naturel jakkes is en dat wijnzuurkool en kruidenzuurkool juist erg lekker zijn, zeker met wat spekjes of bacon :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dat dacht ik vroeger ook, maar inmiddels heb ik ontdekt dat alleen zuurkool naturel jakkes is en dat wijnzuurkool en kruidenzuurkool juist erg lekker zijn, zeker met wat spekjes of bacon :Y
Anders moet je het even koken vooraf en dan het vocht afgieten. Dan is het al veel minder zuur.
Ik at vanavond rösti met knoflook, kaasburger, ijsbergsla met komkommer, tomaat en mosterd-dille dressing en stoofpeertjes.
Kerriezuurkool is ook erg lekker. :Y
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
KM46 schreef:Hier was het vanavond worteltjes met aardappelen en kip. En als toetje een geraspte appel.
Vanavond was het hier bijna hetzelfde als gisteren: Venkel met aardappelen en kip (de kip was een restant van gisteren). En alsn toetje een geraspte appel.