KLM onderzoekt claim tegen NS om Schipholtunnel
Geplaatst op: donderdag 22 november 2012 08:12
Laatst bijgewerkt: donderdag 22 november 2012 10:33
De KLM gaat onderzoeken of de schade door de vertragingen in de Schipholtunnel verhaald kan worden op de NS. KLM-directeur Hartman zegt dat de kosten daarvan voor de luchtvaartmaatschappij in de miljoenen lopen.
In de afgelopen tijd was er in de tunnel verschillende keren geen treinverkeer mogelijk door brandjes of storingen. Daardoor kwamen veel KLM-medewerkers en passagiers te laat waardoor vliegtuigen te laat vertrokken.
Lees verder
KLM onderzoekt claim tegen NS om Schipholtunnel
- Cookie
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 1673
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06
-
- Berichten: 4162
- Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06
Re: KLM onderzoekt claim tegen NS om Schipholtunnel
Het lijkt me dat NS de claim ongegrond verklaard en naar ProRail doorschuift? KLM snap ik wel, zij (of hun medewerkers) kopen bij NS een ticket, dus NS moet zorgen dat ze doen wat ze beloven.
Het is een spectrum.
- Suus
- Berichten: 52120
- Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
- Locatie: Delfshaven
- Contacteer:
Re: KLM onderzoekt claim tegen NS om Schipholtunnel
De Schipholtunnelbingo *O*


Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Berichten: 7143
- Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
- Locatie: Amersfoort
Re: KLM onderzoekt claim tegen NS om Schipholtunnel
Waarom? Prorail vervoert toch geen reizigers?
Het wordt tijd dat NS bij Prorail gaat claimen en tegelijkertijd zorgt dat het eigen materieel geen rook verspreid.
Het wordt tijd dat NS bij Prorail gaat claimen en tegelijkertijd zorgt dat het eigen materieel geen rook verspreid.
-
- Berichten: 6589
- Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37
Re: KLM onderzoekt claim tegen NS om Schipholtunnel
Voor zover ik dat weet is het vaak de s140 die met rokende remmen binnenkomt. Nou ja rokend, als die trein flink remt dan ruik je een beetje een gesmeuld luchtje, wat voor sommigen reden is tot een brandmelding.
In Duitsland is die lucht heel vaak te ruiken als een trein sportief binnenkomt knallen op een station.
Ik ben benieuwd of het aantal meldingen na het ingaan van de nieuwe dienstregeling ook af gaat nemen als die trein daar niet meer komt.
In Duitsland is die lucht heel vaak te ruiken als een trein sportief binnenkomt knallen op een station.
Ik ben benieuwd of het aantal meldingen na het ingaan van de nieuwe dienstregeling ook af gaat nemen als die trein daar niet meer komt.
-
- Berichten: 7143
- Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
- Locatie: Amersfoort
Re: KLM onderzoekt claim tegen NS om Schipholtunnel
Wat meer afzuiging zou wat dat betreft helpen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten