Onze papierbak is trouwens ook een aangepaste GFT bak.
Daar zit de brandkraan. Zo'n echte Amerikaanse inderdaad.Meltrain schreef:In dat grasveld in het midden kan toch prima een ondergrondse papierbak komen, lijkt me? :?
Als het vandaag bezorgd wordt zou de status "bezorger is onderweg" moeten worden.Karl schreef:Heeft iemand ervaring met bezorgservice van PostNL?
Volgens track and trace wordt er vandaag tussen 10h00 en 12h00 een pakketje bezorgd (dat is al een paar uur voorbij); en volgens status zending (dezelfde pagina) wordt het pakket voorbereid. Overigens zou het pakket gisteren (=woensdag) bezorgd moeten zijn... Morgen mòèt het bezorgd zijn, want ik heb het dit weekend nodig.
Goed, het andere grasveld dan (rechts)?Bee schreef:Daar zit de brandkraan. Zo'n echte Amerikaanse inderdaad.Meltrain schreef:In dat grasveld in het midden kan toch prima een ondergrondse papierbak komen, lijkt me? :?
Dat is om je te straffen voor te weinig per maand betalen of het niet gebruiken van een chatdienst.Caspar schreef:Ik bekijk net mijn telefoonrekening met de nodige verbazing; de sms berichten verstuurd in Nederland buiten mijn bundel om, zijn ruim 3x zo prijzig als de sms berichten vanuit het buitenland. :?
Wat zit daar voor logica in?
Code: Selecteer alles
SMS naar buitenlandse nummers
Datum Tijdstip Nummer Bedrag (€)
22.06.2012 10:12 7911780xxx 0,252
SMS verzenden in het buitenland
Datum Tijdstip Nummer Land Bedrag (€)
14.06.2012 14:14 7911780xxx Frankrijk 0,110
Waar vind ik die terug, die EU maximumprijzen?webguy schreef:En voor buiten NL, binnen de EU gelden door de EU opgelegde maximale prijzen.
Yes doe dat ook extra vaak als ik in Antwerpen moet werken - sms naar hartelust (naja tot zekere hoogte) naar Australië daarvoortsov schreef:Ook zo mooi krom:
-Van Nederland naar Rusland sms'en is 33 cent
-Van EU naar Nederland sms'en is 11 cent
-Van EU naar Rusland sms'en is 11 cent
Oftewel: als ik een sms'je naar Rusland wil sturen is dat goedkoper vanuit België of Duitsland...
Als er 'zending wordt voorbereid' staat dan is het pakket nog niet verzonden door de winkel, maar is er alleen nog maar een barcode aangemaakt om op het pakket te plakken (als ik het goed heb). Daarna komt de sortering, dan de status 'Chauffeur is onderweg' en pas dan weet je zeker dat hij die dag ook komt.Karl schreef:Heeft iemand ervaring met bezorgservice van PostNL?
Volgens track and trace wordt er vandaag tussen 10h00 en 12h00 een pakketje bezorgd (dat is al een paar uur voorbij); en volgens status zending (dezelfde pagina) wordt het pakket voorbereid. Overigens zou het pakket gisteren (=woensdag) bezorgd moeten zijn... Morgen mòèt het bezorgd zijn, want ik heb het dit weekend nodig.
Internationaal zit er een door de EU vastgesteld maximumtarief aan, nationaal zijn er geen limieten.Caspar schreef:Ik bekijk net mijn telefoonrekening met de nodige verbazing; de sms berichten verstuurd in Nederland buiten mijn bundel om, zijn ruim 3x zo prijzig als de sms berichten vanuit het buitenland. :?
Wat zit daar voor logica in?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten