_O- Hoor hem eens ongefundeerde uitspraken over Mac OS X doenSTF schreef:Ik wil nooit en te nimmer een Mac, bleh ik vind dat Windows 8 eigenlijk al een beetje teveel de kant van Mac op gaan.

_O- Hoor hem eens ongefundeerde uitspraken over Mac OS X doenSTF schreef:Ik wil nooit en te nimmer een Mac, bleh ik vind dat Windows 8 eigenlijk al een beetje teveel de kant van Mac op gaan.
Onjuist. Kom mijn vijf jaar oude laptop maar eens inspecteren.Bee schreef:Pfft. Windows, snel en stabiel gaan niet in één zinJK.
Er zit helemaal geen PS/2 aansluiting meer op de modernste moederborden.Thom91 schreef: Jouw muis en toetsenbord zitten nog met een ps/2 aansluiting ook ja?
Van Vista naar 7 is geen groot verschil.KM46 schreef:Het verschil van Windows XP naar Windows Vista en van Windows Vista naar Windows 7 was ook behoorlijk :) .
Hij heeft toch gelijk. Dit is de eerste stap richting een OSX-achtige omgeving.Bee schreef: _O- Hoor hem eens ongefundeerde uitspraken over Mac OS X doen
Toch wel een tamelijk evident verschil. Van een auto met blanke velgen naar een auto met banden om de velgen is ook geen groot verschil: De een doet het prima, de ander is kut met peren.deadlock schreef:Van Vista naar 7 is geen groot verschil.KM46 schreef:Het verschil van Windows XP naar Windows Vista en van Windows Vista naar Windows 7 was ook behoorlijk :) .
Je weet zelf ook donders goed dat het kernelverschil tussen Vista en 7 slechts 0.1 is ipv een grote revisie zoals van XP naar Vista. Er zijn onder de motorkap geen dingen veranderd bij 7, er is vooral getuned. De kern van Vista/7 is ten opzichte van 2000/XP zowat helemaal herschreven.Fles schreef:Toch wel een tamelijk evident verschil. Van een auto met blanke velgen naar een auto met banden om de velgen is ook geen groot verschil: De een doet het prima, de ander is kut met peren.
Als Vista een soort V250 is.. Wat krijg je dan als iets vergelijkbaars met Windows 7?Fles schreef:Dat ontken ik toch ook niet? 7 is vrijwel hetzelfde als Vista. Alleen 7 werkt WEL :)
Gewoon een Thalys he :)Klaasje schreef:Als Vista een soort V250 is.. Wat krijg je dan als iets vergelijkbaars met Windows 7?Fles schreef:Dat ontken ik toch ook niet? 7 is vrijwel hetzelfde als Vista. Alleen 7 werkt WEL :)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 8 gasten