Mag ik even kwijt #145

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Daniel »

Na een redelijk lui weekend als begin van de twee weken vakantie (kennelijk had ik slaap nodig ofzo :P ) staan morgen de boodschappen voor de kerst op het programma. Zal wel lekker druk zijn...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Ronald »

Vandaag was het iig lekker rustig in de supermarkt. Hier is alles binnen voor de kerst :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Suus »

Gatverdamme, kerstboodschappen (n) (n)

Ik heb nog steeds blauwe plekken van mijn bezoek aan de supermarkt vrijdag, toen een kind een kinderkarretje in mijn knieholtes stond te rossen omdat hij een stukje vlees wou van de Aziatische gourmet. Nouja, dat kind zal er wel een voedselvergiftiging van hebben overgehouden denk ik dan maar, want de bakplaat was godsgruwelijk smerig. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Twee weken vakantie *O*
17 weken per jaar bij twee keer modaal, top dat.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Gatverdamme, kerstboodschappen (n) (n)

Ik heb nog steeds blauwe plekken van mijn bezoek aan de supermarkt vrijdag, toen een kind een kinderkarretje in mijn knieholtes stond te rossen omdat hij een stukje vlees wou van de Aziatische gourmet. Nouja, dat kind zal er wel een voedselvergiftiging van hebben overgehouden denk ik dan maar, want de bakplaat was godsgruwelijk smerig. :')
Ben jij echt? Wtf.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Ardan »

FERKANSIE! :D
*Bee trollen*
:mrgreen:
Ik doe ook maar wat
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Ronald »

Vrijdag na kerst probeer ik dan ook te mijden, dan zal het wel weer nationale "we-gaan-met-het-hele-gezin-en-alle-etterende-kindertjes-naar-de-supermarkt"-dag zijn...
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Klaasje »

Dan ga je toch übervroeg of laat? En ja.. verder hoef je je op zich niet te ergeren aan kinderen denk ik dan ook maar weer.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door MdJ »

Ja, eindelijk vakantie. Dus daarom maandag en dinsdag van begin tot eind werken bij m'n zaterdagbaantje. Dat zal wel de hele dag kassa doen worden...

(mja, dat extra geld he... (A) )
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Suus »

Als kinderen lief in het zitje van de winkelwagen zitten vind ik ze geen enkel probleem, net zoals ik ook geen enkele moeite heb met het echtpaar dat ik regelmatig zie tongen op de groenteafdeling, beetje vreemde plek maar voila. Maar van het schorriemorrie van afgelopen vrijdag heb ik niet zo veel op, zeker omdat de vader er een beetje naar stond te kijken en het wegwuifde als "hij is nog jong he". Ik heb zeker geen kinderlust op het moment :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Als kinderen lief in het zitje van de winkelwagen zitten vind ik ze geen enkel probleem, net zoals ik ook geen enkele moeite heb met het echtpaar dat ik regelmatig zie tongen op de groenteafdeling, beetje vreemde plek maar voila. Maar van het schorriemorrie van afgelopen vrijdag heb ik niet zo veel op, zeker omdat de vader er een beetje naar stond te kijken en het wegwuifde als "hij is nog jong he". Ik heb zeker geen kinderlust op het moment :')
Kinderen zijn kinderen. Ze zijn niet altijd prettig en leuk en cute. Deal with it.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Vinny »

LOL dat stelletje straattuig dat voor kinderen moet doorgaan kan ik af en toe ook wel schieten ja. Vooral in de zomervakantie als die zonder toezicht 's avonds laat de buurt onveilig maken. En al vanaf zes jaar geen land meer mee te bezeilen natuurlijk.

Maar goed, er bestaan kinderen die wél goed worden opgevoed, dat moet je niet vergeten Bee.

In supermarkten heb ik er niet zo veel last van. Maar ik doe mijn kerstboodschappen dan vooral 's avonds. Het is eigenlijk nooit druk in de supermarkt als ik er ben. Nou ja op 24 december om 17.30. Maar dan vraag je er natuurlijk om. Afijn de AH doet dan zijn best om de cassières in Gala-outfit te laten bedienen én in Amsterdam worden de boodschappen voor je ingepakt. Dat is ook wat waard :)

Deze kerst doe ik sowieso geen kerstinkopen, ik vier Kerst bij mijn ouders en ga daarna op vakantie. :Y
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Daniel »

Last van kinderen heb ik hier eigenlijk sowieso zelden in de supermarkt, zowel door de tijd waarop ik doorgaans m'n boodschappen doe ('s avonds na het werk en/of op zondagochtend) als door bevolkingssamenstelling hier in de omgeving (vooral single of net samenwonende 20'ers en 30'ers). Ideaal :wink:
Maargoed, heb m'n vader zo gek gekregen morgen vast mee te sjouwen dus zal vast wel goed komen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door STF »

Ik hoorde daarnet ineens een ontzettende klap, keek uit het raam en zag alarmlichten op de brug knipperen; een Renault Twingo tegen het brughek geknald... Vraag me niet hoe... Pff dat brughek is toch echt reuze stevig maar is me nu toch krom... Die auto hield ook praktisch bij het voorraam op... Ik ben er maar snel heen gelopen, hoopte alleen niet zwaargewonden of doden aan te treffen. Viel gelukkig reuze mee, de twee jongens en twee meisjes hadden gelukkig allemaal de gordel gedragen, alleen het meisje dat rechts-voorin zat had een ontzettende bloedneus opgelopen door de openklappende airbag.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Meltrain »

Een meisje (jaar of 14) in de trein dacht dat Scheveningen en Enschede vlak bij elkaar liggen omdat "het een beetje hetzelfde klinkt". :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door ODRAIL »

Goed ... hier is de vakantie ook begonnen. Tot 2 januari 2014.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door webguy »

deadlock schreef:
webguy schreef:Twee weken vakantie *O*
17 weken per jaar bij twee keer modaal, top dat.
Ik heb nog 3 weken vakantie over hoor - maar inderdaad, onderwijs is luizenleventje...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Suus »

webguy schreef:
deadlock schreef:
webguy schreef:Twee weken vakantie *O*
17 weken per jaar bij twee keer modaal, top dat.
Ik heb nog 3 weken vakantie over hoor - maar inderdaad, onderwijs is luizenleventje...
Er zijn nog vacatures in je vakgebied :mrgreen:

http://fontys.nl/Over-Fontys/Werken-bij ... FH-ICT.htm
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door webguy »

Wacht, ik heb niet gezegd dat ik docent wilde worden - deadlock is ook maar ondersteunend, toch? Maar HBO ICT les geven moet je eerst 10-20 jaar in het vak zitten zodat je elke dag 5 keer Philips kan zeggen ;)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Wacht, ik heb niet gezegd dat ik docent wilde worden - deadlock is ook maar ondersteunend, toch? Maar HBO ICT les geven moet je eerst 10-20 jaar in het vak zitten zodat je elke dag 5 keer Philips kan zeggen ;)
Zonder mij geen primair proces tegenwoordig, haha! Ja het is nogal dubbel, officieel ben ik inderdaad onderwijs ondersteunend.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Fles »

Heel raar inderdaad dat er zo neerbuigend gedaan wordt over "ondersteunend". Een huis zonder fundering is ook best waardeloos.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door webguy »

Zo bedoelde ik het niet - er zit echter denk ik wel verschil. M'n moeder werkte ook in het onderwijs en terwijl je dus relatief lange vakanties hebt, heb je gedurende het jaar ook veel vergaderingen en moet je nog veel voorbereiden, waardoor er relatief veel uur in gaan zitten. Ik loop om 17u het gebouw uit en werk zelden tot nooit thuis. Das wel een verschil, en ondersteunend onderwijs personeel zal denk ik minder van al die vergader/voorbereid toestand hebben, schat ik zo in.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door STF »

Verkouden zijn heeft zo zijn voordelen; de buschauffeuse en reizigers voorin de bus vielen bijna flauw toen er twee ontzettend stinkende mannen instapten, men kon niet begrijpen dat ik er totaal niets van geroken had (toen er later over gesproken werd nadat die twee stinkdieren waren uitgestapt).
Nee ik ruik momenteel helemaal niets, al is het nog zo hevig. :lol:

Als ik die beschrijvingen zo hoorde, roken die twee echt overal naar;

-Zweet
-Alcohol
-Urine
-Ontlasting
-(Sigaretten)rook
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
Bee schreef:Als kinderen lief in het zitje van de winkelwagen zitten vind ik ze geen enkel probleem, net zoals ik ook geen enkele moeite heb met het echtpaar dat ik regelmatig zie tongen op de groenteafdeling, beetje vreemde plek maar voila. Maar van het schorriemorrie van afgelopen vrijdag heb ik niet zo veel op, zeker omdat de vader er een beetje naar stond te kijken en het wegwuifde als "hij is nog jong he". Ik heb zeker geen kinderlust op het moment :')
Kinderen zijn kinderen. Ze zijn niet altijd prettig en leuk en cute. Deal with it.
Ja, je kunt ze beter dat winkelkarretje in hun keel trappen dan hier op een internetforum een beetje komen huiliehuilieën. :pos:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Michael »

Toestraks kwamen er op het werk 2 jongens binnen die mij en het overige personeel begonnen te beledigen. Dit hebben we maar genegeerd en uiteindelijk gingen ze vanzelf weer weg
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 34 gasten