Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Thom91 schreef:Jij hebt altijd een biefstukje bij je ja? :D
Neuh, niet altijd. Ging om "nu" toch?
Zelfs dan ben ik nog steeds benieuwd naar het verhaal
Mama (en papa, maar ik vermoed dat die het niet weet ) had een biefstukje over in de vriezer. En de vriezer moest leeg. En morgen - bij afwezigheid van al hun kinders- gingen ze aan de groentesoep. En mijn nieuwe grillpan moet nodig worden uitgeprobeerd. Dus hé, 1+1+1+1=4)
Standaard uitrusting: Water
Boterhammen
Mobieltje (voor de meestal mislukte foto's)
Portemonnee met ziektekostenverzekeringskaart, geld en vervoersbewijs
en bij langere afstanden: Kauwgom
JeffreyMeijer schreef:Standaard uitrusting: Water
Boterhammen
Mobieltje (voor de meestal mislukte foto's)
Portemonnee met ziektekostenverzekeringskaart, geld en vervoersbewijs
en bij langere afstanden: Kauwgom
Standaard uitrusting:
Telefoon
Etui en schrijfblokje
Brillenkokker
Agenda
Papieren zakdoekjes
Werkhandschoenen (worden al jaren niet meer gebruik)
Schoenveters (altijd handig om bij je te hebben, bij mij breken de veters altijd op een ongelukkige locatie)
Plastic tasje
Afhankelijk van het reisdoel:
Broodtrommel (met brood)
Twee pakjes drinken
Banaan
Laatst gewijzigd door ODRAIL op za 11 jan 2014, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan nog minder hoor... op 'n werkdag heb ik doorgaans slechts m'n lunch en toegangspas voor het werk bij (in m'n tas dan) en wordt 't op de terugweg dus meer luchtvervoer.
En als ik in de vrije tijd op pad ben beperk ik me tot wat kleins te eten (niet als zijnde lunch, meer voor als ik tussendoor trek krijg) en drinken en de camera plus wat dingen die ik die dag denk nodig te hebben (niet echt een standaard-inhoud in mijn geval dus)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...