Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
toch zal het nog wel een tijd zo blijven dat Brazilië de meeste wereldtitels heeft (5). Italië staat op 4 maar is al weg. Duitsland staat pas op 3 (waarvan minstens 2 gestolen, maar okee :D )
Hainje schreef:Ja jatten zijn de Duitsers goed in. Ze hebben nog steeds mijn opa's fiets. :(
Wat wil je nou met zoiets berijken? De jongste die toen bij de Wehrmacht waren zijn nu 84... Hou eens op zeg...
Over de wedstrijd: Could be worse...
Fles schreef:Duitsland staat pas op 3 (waarvan minstens 2 gestolen, maar okee )
Welke behalve 1974 is dan nog gestolen?
Die joode ahle Zick, die maache mer jrad mit, denn die joode ahle Zick vun Morje, die es hück.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.
Jeezus wat een wedstrijd. Duitsers maken zich altijd heel erg geliefd als ze de grens oversteken... Is het Braziliaanse publiek ten minste voor ons straks in de finale.
Geert schreef:Pff, die grap is wel erg afgezaagd hoor...
baladid schreef:Wat wil je nou met zoiets bereiken? De jongste die toen bij de Wehrmacht waren zijn nu 84... Hou eens op zeg...
Hahahaha, hieruit blijkt wel dat jullie mij nog niet zo goed kennen. Natuurlijk bedoel ik dit niet serieus.
Toegegeven, deze grap was inderdaad wel erg slecht en afgezaagd. Ik kan beter.
lint41 schreef:Ik vond het wel fijn dat even de scrollfunctie van het doelpuntenoverzicht op tv getest werd.
Dat was al bij #SUIFRA (2-5) het geval. ;-)
Fles schreef:1954 he
Nein. Over 74 laat ik graag praten, maar 1954? 1954 was Duitsland een vechtende underdog die het verdiend had om te winnen. Eigenlijk vergelijkbaar met Nederland 1974...
Die joode ahle Zick, die maache mer jrad mit, denn die joode ahle Zick vun Morje, die es hück.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.