NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedrijf
NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedrijf
NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedrijf
Met ingang van 1 maart 2014 zal Ingrid Thijssen, directeur van NS Reizigers, het spoorbedrijf verlaten. Thijssen was sinds 2011 directievoorzitter van het reizigersbedrijf en werkte 21 jaar bij NS. Eerder was Thijssen directeur Vervoer bij NS Reizigers. Nu verlaat ze de spoorsector en treedt ze toe tot de Raad van Bestuur van Alliander.
Ingrid Thijssen: “Met ontzettend veel plezier en trots kijk ik terug op 21 jaar bij NS. Met elkaar hebben we in die periode grote stappen gezet in de verbetering van onze dienstverlening. NS is een prachtig bedrijf dat me veel kansen heeft geboden.” Lees verder
Met ingang van 1 maart 2014 zal Ingrid Thijssen, directeur van NS Reizigers, het spoorbedrijf verlaten. Thijssen was sinds 2011 directievoorzitter van het reizigersbedrijf en werkte 21 jaar bij NS. Eerder was Thijssen directeur Vervoer bij NS Reizigers. Nu verlaat ze de spoorsector en treedt ze toe tot de Raad van Bestuur van Alliander.
Ingrid Thijssen: “Met ontzettend veel plezier en trots kijk ik terug op 21 jaar bij NS. Met elkaar hebben we in die periode grote stappen gezet in de verbetering van onze dienstverlening. NS is een prachtig bedrijf dat me veel kansen heeft geboden.” Lees verder
Marjan Rintel nieuwe directievoorzitter NS Reizigers
Per 1 november wordt Marjan Rintel de nieuwe directievoorzitter van NS Reizigers. Marjan (47) werkt momenteel bij Air France KLM als Senior Vice President Strategic Marketing.
lees verder
lees verder
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Het management tuig kan ergens anders weer meer verdienen. De baantjescarrousel op zijn best.
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 21:23
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Mag ik dit als "dom PVV/Telegraaf lezer" taalgebruik kwalificeren, of gaat dat te ver?
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Ik ben het met je eens, Dennenboom.
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Och, na 21 jaar bij één op bedrijf; een integratie van NS Hispeed in NS reizigers en het binnenhalen van de concessie 2015, zou ik wel naar iets anders uitkijken...
Het is een spectrum.
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Het is misschien ook wel goed voor NS als er in de hoogste lagen regelmatig vers bloed van buiten langskomt. NS is toch een bedrijf waar men regelmatig geneigd in hun eigen systeemideaal te geloven en mensen van buitenaf durven daar vaak wat makkelijker doorheen te breken dan mensen die onderdeel zijn geworden van het systeem.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Op zich juist, maar waarom steeds van marketing-bla-bla-mensen?
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Nou ja, op zich is iemand binnenhalen van de KLM ook geen slecht idee. De KLM heeft in tegenstelling tot NS wel te maken met serieuze concurrentie, dus wellicht brengt de niewe directeur daarmee andere invalshoeken.
Beul van de blindegeleidelijn
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Je denkt dat we binnenkort geel-blauwe vliegtuigen krijgen?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Nee, blauw witte treinen
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Van Amsterdam naar New York met één cross-platform overstap.
Beul van de blindegeleidelijn
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
KLM ICMverfmeer schreef:Nee, blauw witte treinen
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Ter promotie van de Schiphol Garantie Service ;)
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Omdat dingen echt verbeteren bij een vastgeroeste monopolist als NS natuurlijk niet te doen is. Daarom zijn er mensen nodig die het gewoon beter uit kunnen leggen.Frans F schreef:Op zich juist, maar waarom steeds van marketing-bla-bla-mensen?
§ 6. Het passeren van rode seinen
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
@Frans F: dat is natuurlijk de pessimistische kijk op de zaken.
Maar als je de nieuwsberichten van de afgelopen jaren leest, worden de duimschroeven langzaam maar zeker aangehaald: meer prestatieafspraken en steeds meer lijnen die worden aanbesteed danwel omgebouwd tot metro (Zoetermeer Stadslijn, Hoekse Lijn, Zwolle-Kampen, Sprinterverbindingen in Limburg, Zwolle-Emmen, HSL-Zuid).
Door die ontwikkelingen kan juist iemand die afkomstig is uit een branche waar de concurrentie al vrij hevig is nieuwe inzichten bieden en klantgerichter werken.
Maar als je de nieuwsberichten van de afgelopen jaren leest, worden de duimschroeven langzaam maar zeker aangehaald: meer prestatieafspraken en steeds meer lijnen die worden aanbesteed danwel omgebouwd tot metro (Zoetermeer Stadslijn, Hoekse Lijn, Zwolle-Kampen, Sprinterverbindingen in Limburg, Zwolle-Emmen, HSL-Zuid).
Door die ontwikkelingen kan juist iemand die afkomstig is uit een branche waar de concurrentie al vrij hevig is nieuwe inzichten bieden en klantgerichter werken.
Beul van de blindegeleidelijn
-
- Berichten: 1226
- Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43
Re: NS Reizigers directeur Ingrid Thijssen verlaat spoorbedr
Dat KAN maar in de praktijk word het toch VAAK niet klatgerichter erdoor, alleen maar geld gerichter :NVIRM schreef:@Frans F: dat is natuurlijk de pessimistische kijk op de zaken.
Maar als je de nieuwsberichten van de afgelopen jaren leest, worden de duimschroeven langzaam maar zeker aangehaald: meer prestatieafspraken en steeds meer lijnen die worden aanbesteed danwel omgebouwd tot metro (Zoetermeer Stadslijn, Hoekse Lijn, Zwolle-Kampen, Sprinterverbindingen in Limburg, Zwolle-Emmen, HSL-Zuid).
Door die ontwikkelingen kan juist iemand die afkomstig is uit een branche waar de concurrentie al vrij hevig is nieuwe inzichten bieden en klantgerichter werken.
Ik blub in het Drecht.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten