Zelfs de chauffeurs van de stadsdienst Dordrecht zijn voorzien van de belangrijkste informatie, dus de informatievoorziening aan het personeel van de vervoerders in aangrenzende gebieden is wel weer goed geregeld.
Er wordt nog steeds extra personeel ingehuurd, ik zag woensdag nog een aantal vacatures voorbij komen in huis-aan-huis blaadjes.STF schreef:Ik denk dat je niet gek moet opkijken als er straks een hele stapel studenten maar over de poortjes klimt, de eerste dagen na invoering, omdat er geen andere manier is om binnen te komen.
Het heeft inderdaad wel veel geld gekost tot nu toe, maar voor de dingen waarvoor ik 'm gebruik heb ik er écht geen problemen mee!Fles schreef:Ik hoop nog steeds dat het op eoa manier helemaal giga dik de puinpoeier in loopt met dat onding. :pos:
Geert schreef:De medewerkster van de RET die ik vanmiddag sprak was er ook niet echt blij mee dat je pas de dag voor C-day zo'n studentensleutelpas kunt halen. Maar ja, ze komen dan pas binnen (misschien dinsdagmiddag/avond hoopte ze)...
De gedachte (om de tijdelijke sleutels voor studenten niet direct uit te delen) an sich is nog wel redelijk acceptabel. De poortjes worden immers pas komende donderdag definitief volledig afgesloten. Eerder heb je zo'n pas dus ook nog niet nodig (uitzonderingen daargelaten). Ongeduldige studenten die niet willen wachten totdat de pas opgestuurd is, zorgen dus voor alleen maar meer werk en hebben straks twee pasjes. De keuze om de tijdelijke sleutelpasjes dan ook pas vanaf donderdag uit te delen voor Rotterdamse studenten is daarmee een goede mits je er op aan kunt dat de studentenchipkaarten ook daadwerkelijk voor donderdag geleverd worden. Studenten die binnen die periode de chipkaart niet zouden ontvangen, moeten eigenlijk wel zo'n sleutel kunnen krijgen, maar de verhalen over 'hij wel, ik niet' zie ik dan al voor me...webguy schreef:Echt, voor een vervoersbedrijf is de hele logistiek van die chipkaart slecht geregeld. Hoe dom ben je om dan pas die chipkaarten binnen te laten komen
Ik denk dat je een groot deel had kunnen voorkomen door die studentenpassen eerder op te gaan sturen. Nu worden ze letterlijk op het laatste moment nog verstuurd, ik kan me voorstellen dat mensen zich dan zorgen gaan maken dat hun kaart niet op tijd binnenkomt.Chauf21 schreef:De gedachte (om de tijdelijke sleutels voor studenten niet direct uit te delen) an sich is nog wel redelijk acceptabel. De poortjes worden immers pas komende donderdag definitief volledig afgesloten. Eerder heb je zo'n pas dus ook nog niet nodig (uitzonderingen daargelaten). Ongeduldige studenten die niet willen wachten totdat de pas opgestuurd is, zorgen dus voor alleen maar meer werk en hebben straks twee pasjes. De keuze om de tijdelijke sleutelpasjes dan ook pas vanaf donderdag uit te delen voor Rotterdamse studenten is daarmee een goede mits je er op aan kunt dat de studentenchipkaarten ook daadwerkelijk voor donderdag geleverd worden. Studenten die binnen die periode de chipkaart niet zouden ontvangen, moeten eigenlijk wel zo'n sleutel kunnen krijgen, maar de verhalen over 'hij wel, ik niet' zie ik dan al voor me...
Gebruikers op dit forum: Durashift, Mikos, Semrush [Bot] en 13 gasten