Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Maurice Hooikammer schreef:
Wagens uit HWGO in Zeeland?? (5876, 5878)
Edit: ook 5879 (lijn 56), 5880 (lijn 57)
Dit zijn extra bussen die deze zomer rijden in Zeeland vanwege de zomerlijnen 814, 834 en 864 die in de vakantieperiode rijden.
Daarnaast rijdt buslijn 50 in de zomerperiode iedere dag i.p.v. alleen het weekend.
Voor de 814 zijn zelfs twee bussen voor nodig omdat deze ieder uur rijdt. In de Veolia tijd haalde Veolia altijd twee extra bussen uit Brabant in de zomerperiode. Voor de 834 en 864 weet ik het niet want die lijnen ken ik niet.
De 834 kon gewoon worden gereden met het materieel van alle Schouwse schoolbussen die in de zomer niet rijden, de 864 legde wel altijd een dusdanige druk op het wagenpark dat bij een paar defecten al geleed materieel op een willekeurige Middelburgse omloop terecht kwam.
Ik dacht dat ik ook ergens vernomen had dat deze week alle gelede bussen uit Zeeland voor een week naar Nijmegen vertrekken om daar de pendeldiensten voor de vierdaagse te rijden.
Ik heb de vraag ook al in het korte vragen- topic gepost, maar misschien dat er in dit topic meer mensen 'uit de streek' zitten, dus hopelijk kan iemand mij hier helpen.
Ik ben op zoek naar vervoerplannen of lijnennetvisies van Connexxion/ Provincie Zeeland voor het bjvoorbeeld het jaar 2016, 2015 of 2014. Weet iemand of zo'n soort document een keer door Connexxion of de Provincie is opgesteld of waar ik zo'n document zou kunnen vinden?
Zijn de lijnfolders van Connexxion in Zeeland alleen verkrijgbaar in de bus of kan ik deze ook vinden in de VVV winkels in Goes, Middelburg & Vlissingen?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Ezra schreef:Ik heb de vraag ook al in het korte vragen- topic gepost, maar misschien dat er in dit topic meer mensen 'uit de streek' zitten, dus hopelijk kan iemand mij hier helpen.
Ik ben op zoek naar vervoerplannen of lijnennetvisies van Connexxion/ Provincie Zeeland voor het bjvoorbeeld het jaar 2016, 2015 of 2014. Weet iemand of zo'n soort document een keer door Connexxion of de Provincie is opgesteld of waar ik zo'n document zou kunnen vinden?
Een visie? Ik geloof niet dat ze die hebben en als ze deze wel hebben dan zijn ze gemaakt door mensen zonder verstand van zaken.
Volgensmij is het doel om vooral nergens te stoppen en vootal geen passagiers te vervoeren.
Man, man. Lijn 1 is toch een gedrocht.
De vakantielijn 814 mag wel op meer plaatsen voor de deur van een vakantiepark stoppen.
Haltetaxi is nog erger. Dat is toch geen OV. Hou toch op met die flauwekul.
cassie127 schreef:Zijn de lijnfolders van Connexxion in Zeeland alleen verkrijgbaar in de bus of kan ik deze ook vinden in de VVV winkels in Goes, Middelburg & Vlissingen?
Alleen in de bus, en als je geluk hebt ook nog bij de klantenservice. De VVV in Zierikzee heeft ze dacht ik niet staan.
Ik heb er nog wel een aantal liggen, stuur maar een pb als je ze wil hebben, dan verdwijnen ze niet nutteloos de papierbak in.
Er zijn trouwens ook weer nieuwe boekjes, dus die van 30 augustus 2015 zijn niet meer in omloop (voor Schouwen Duiveland dan). Van de rest weet ik het niet.
Busboekjes zijn ook via de klantenservice van Connexxion te bestellen. Binnen 3 werkdagen lagen de papierenversies die ik had besteld bij mij op de deurmat!
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Herkenbaar ja... Of ze zeggen dat je ze al hebt aangevraagd. Terwijl ze dan de oude folders bedoelen.... Toen ik laatst nieuwe folders vroeg van NHN kreeg ik de oude... Nieuwe na een klacht nog steeds niet ontvangen -o-
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Ezra schreef:Ik heb de vraag ook al in het korte vragen- topic gepost, maar misschien dat er in dit topic meer mensen 'uit de streek' zitten, dus hopelijk kan iemand mij hier helpen.
Ik ben op zoek naar vervoerplannen of lijnennetvisies van Connexxion/ Provincie Zeeland voor het bjvoorbeeld het jaar 2016, 2015 of 2014. Weet iemand of zo'n soort document een keer door Connexxion of de Provincie is opgesteld of waar ik zo'n document zou kunnen vinden?
Een visie? Ik geloof niet dat ze die hebben en als ze deze wel hebben dan zijn ze gemaakt door mensen zonder verstand van zaken.
Volgensmij is het doel om vooral nergens te stoppen en vootal geen passagiers te vervoeren.
Man, man. Lijn 1 is toch een gedrocht.
De vakantielijn 814 mag wel op meer plaatsen voor de deur van een vakantiepark stoppen.
Haltetaxi is nog erger. Dat is toch geen OV. Hou toch op met die flauwekul.
Ik vind dat CXX wel degelijk een goed vervoersplan heeft neergezet in Zeeland voor het budget wat de provincie Zeeland beschikbaar stelt.
Dat zeg ik ook niet. Voor die paar stuivers krijg je wat er nu is. Laten ze starten met het beter toegankelijk maken van de haltetaxi en dus echt ov. De pas afschaffen en wat meer halten. Eigenlijk dus een herintroductie vd lijntaxi.
Al schrijvende is dit eigenlijk ook niets, maar al meer dan wat het nu is.
huibf schreef:
Man, man. Lijn 1 is toch een gedrocht.
Wat is er mis met lijn 1?
De vakantielijn 814 mag wel op meer plaatsen voor de deur van een vakantiepark stoppen.
Hetzelfde geldt voor lijn 31. Die rijdt nu non-stop tussen Kamperland Molenweg en Tunnel N57, terwijl langs dat traject best wel wat recreatiegebieden liggen waar een bushalte zou mogen komen.
Haltetaxi is nog erger. Dat is toch geen OV. Hou toch op met die flauwekul.
In veel andere regio's (bijvoorbeeld in Overijssel) wordt dan naar de Regiotaxi verwezen. Dan is dit in elk geval nog beter (maar inderdaad zeker niet optimaal).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Meltrain schreef:
In veel andere regio's (bijvoorbeeld in Overijssel) wordt dan naar de Regiotaxi verwezen. Dan is dit in elk geval nog beter (maar inderdaad zeker niet optimaal).
Overijssel wil het hele regiotaxi gebeuren afschaffen, dus kan altijd erger. ;)
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Connexxion heeft zonder enige aankondiging op hun website de avond- en weekendritten van de 185 laten vervallen. Voor zover ik het kan vinden, hebben alleen het ADRZ en Emergis iets op hun site vermeld. Nu kan ik dus in het weekend weer over op de haltetaxi :(
Henk1234 als je op google Lijn 185 Goes PZC in toetst krijg je meerdere hits met artikelen die op 6 juli 2016 zijn gepubliceerd met de mededeling dat de bus per 21 augustus niet meer in het weekend en de avonduren zou gaan rijden.