Welke OVinNL'er heb jij gespot?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door JWM »

Ja, wat moet je nu weer met de forumbitch :N
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door julsteren »

Jij liever dan ik Chrysa, vind het niet zo erg om bekend te zijn, sta ook met een dikke link in mijn onderschrift naar een vlogkanaal van mijzelf op youtube met genoeg schamende onzin over mezelf erop. Maar I don't give a shit *O*
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door julsteren »

JWM schreef:Ja, wat moet je nu weer met de forumbitch :N
_O- _O- _O-
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Chrysa »

julsteren schreef:Jij liever dan ik Chrysa, vind het niet zo erg om bekend te zijn, sta ook met een dikke link in mijn onderschrift naar een vlogkanaal van mijzelf op youtube met genoeg schamende onzin over mezelf erop. Maar I don't give a shit *O*
Ik zou verwachten dat je 25 was ofzo als ik je zo zie. :o
JWM schreef:Ja, wat moet je nu weer met de forumbitch :N
:evil: :evil: :evil:
busfanNL
Berichten: 2193
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door busfanNL »

Laten we stoppen met chrysa lastig vallen en gewoon weer verder gaan. Ik zou me allang mateloos irriteren.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Chrysa »

Op een forum kan het niet zo'n kwaad toch? Ik vind het wel leuk. :p Als jullie opeens hier op de stoep staan wordt het wel eng, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Moeten jullie Suus niet eerst ontmaskeren though? Die loopt hier al een stuk langer rond.
Laatst gewijzigd door Chrysa op ma 17 okt 2016, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door julsteren »

Chrysa schreef: Ik zou verwachten dat je 25 was ofzo als ik je zo zie. :o
Ik ben toch echt 18 -o-
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
busfanNL
Berichten: 2193
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door busfanNL »

Nou ja denk dat jij interessanter bent wat ik overigens niet snap.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door julsteren »

Pas toen Bee haar naam veranderde in Suus kreeg ik door dat ze ook een vrouw was :N
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Chrysa »

Ik heb toch al vaak genoeg gezegd dat ik heel saai ben. Maar ja. Van Suus heb ik al een been voorbij zien komen, dat is al iets.
Is dit topic trouwens niet een beetje ontspoort? Als iemand wil stalken stuur maar een PM, dan krijg je van mij wel wat onzin terug. :P

Oh, en Julsteren, voortaan geen clips van jezelf die een scheet laat meer in je video's, het is nogal vies.
Laatst gewijzigd door Chrysa op ma 17 okt 2016, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
busfanNL
Berichten: 2193
Lid geworden op: zo 07 feb 2016, 14:58

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door busfanNL »

Tja je weet nooit iemands echte identiteit.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door julsteren »

Van die 65 video's die ik heb online staan klik je juist die aan :') of heb ik die als linkje, even aanpassen.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Chrysa »

Het is je vlog met de meeste views, don't blame me.

Kan ik nu wel zeggen dat ik je gespot heb? :D
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door julsteren »

Ja :Y ik heb wel een video die nog meer is bekeken maar dat is nog uit mijn treinspotterstijd op YT die ik heb laten staan, ik maak geen spotfilmpjes meer (wel foto's), en ik ben wel heel makkelijk te spotten zo trouwens :')
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Suus »

Chrysa schreef:Moeten jullie Suus niet eerst ontmaskeren though? Die loopt hier al een stuk langer rond.
Ik ben al regelmatig door diverse forumleden gesignaleerd. En er staan genoeg aanwijzingen hier op het forum waardoor het echt niet heel moeilijk is mij te vinden.
julsteren schreef:Pas toen Bee haar naam veranderde in Suus kreeg ik door dat ze ook een vrouw was :N
Ik had het zelf ook nog niet al die tijd door hoor :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Chrysa »

Door die naamswijziging krijg ik wel altijd zin in roomsoezen als ik je zie.:p
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Suus »

Ik moest nuchter blijven vandaag, maar nu ik mijn zeven buisjes bloed heb afgestaan mag ik best roomsoezen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
SLToilet
Berichten: 1409
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 12:40

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door SLToilet »

Chrysa schreef: Ik zit ook regelmatig in de 123, de 617 en zo'n beetje alles dat bij de Claudius Prinsenlaan stopt. Succes!
Daar kom ik ook nog weleens. Doordat mijn studie bijna afgerond is veel minder (vooral gesprekken en zo nu en dan een keertje om wat op te steken over verkeerskundige ontwerpen omdat ik destijds nooit Civil 3D bij de AutoCAD heb gehad maar dit evt handig kan zijn bij bepaalde soorten afstudeerstages), maar tot begin dit jaar ook nagenoeg iedere dag. Gaat het toevallig om de opleiding BE/Mobiliteit? (je hoeft het niet hier te antwoorden hoor) Als je je afvraagt wie ik ben: als je vraagt naar een kleine jongen die behalve op OV dol is op en stage heeft gelopen in Indonesië dan weten de meeste docenten wel wie je bedoelt. De rest houd ik privé. Ook kun je over mij vragen aan Ezra :idea: , die is echter al klaar zover ik weet, ik heb wat vertraging :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=x-UA4GVlUJU.

Het valt me positief mee dat het nieuwe eerste jaar ook bij mobiliteit weer meisjes heeft, nadat het ieder jaar een dunne spoeling betrof is het huidige tweede jaar, zelfs na de tweede instroom, voor nul procent vrouwelijk.
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Hainje »

SLToilet schreef:Als je je afvraagt wie ik ben: als je vraagt naar een kleine jongen die behalve op OV dol is op en stage heeft gelopen in Indonesië dan weten de meeste docenten wel wie je bedoelt. De rest houd ik privé. Ook kun je over mij vragen aan Ezra :idea: ,

Het valt me positief mee dat het nieuwe eerste jaar ook bij mobiliteit weer meisjes heeft, nadat het ieder jaar een dunne spoeling betrof is het huidige tweede jaar, zelfs na de tweede instroom, voor nul procent vrouwelijk.
*stuurt mailtje naar Ruud Hornman*

In mijn jaar zat er trouwens ook een meisje. Best een mooi meisje overigens. Maar inderdaad, het aantal vrouwen op deze opleidingen is vrij laag. Vaak zijn het van die vrouwen waarbij je je soms serieus afvraagt of het wel een vrouw is. :X
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Suus »

Foei Hainje! Je vraagt je bij mannen toch ook niet af of het wel een man is!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door JWM »

Is het relevant of iemand een man of een vrouw is? Gaat het niet gewoon om de persoon :!:
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Hainje »

Suus schreef:Foei Hainje! Je vraagt je bij mannen toch ook niet af of het wel een man is!
Nou soms.......

Je hebt toch een bepaald beeld meegekregen van hoe mannen en vrouwen zich kleden en gedragen, als een persoon niet aan dat beeld voldoet dan ga je onbewust toch twijfelen (nurture). Pas als je een persoon beter leert kennen kun je hem/haar in een hokje duwen, voor zo ver je dat wilt. Niet dat een ander zich aan mijn verwachtingen moet aanpassen, absoluut niet. Ik vind het ergens wel intrigerend om mensen te leren kennen die niet helemaal in de hokjes passen. Uiteindelijk gaat het inderdaad om de persoon.
🍉
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Hendrik »

JWM schreef:Is het relevant of iemand een man of een vrouw is? Gaat het niet gewoon om de persoon :!:
Het wordt in elk geval lang niet altijd gewaardeerd als je dat relevant vindt, zal ik maar voorzichtig zeggen...
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door Chrysa »

Mobiliteit is 25% vrouw dacht ik, maar ik weet het niet zeker.
Gebruikersavatar
SLToilet
Berichten: 1409
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 12:40

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot? #6

Bericht door SLToilet »

^Bij ons waren het er 5 op het begin (/36), er bleven er twee over :cry: op de ruim 25. (ergens tussen de 25 en 30)
Wij waren dus in overweldigende meerderheid.
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten