Foto 1

Op weg met de OV-fiets van Didam naar het bos bij Stillewald, kwam Breng langsrijden op weg naar Arnhem.
Foto 2

De gekke situatie tussen Arnhem-Doetinchem-Winterswijk, waarbij de verdichtingsritten Arnhem-Doetinchem apart zijn aanbesteed van de treinen naar Winterswijk, zorgt voor twee vervoerders tussen de eerstgenoemde plaatsen. De volgende trein naar Arnhem is dan ook van Arriva.
Foto 3

De kleuren van Breng bleken niet zo heel geschikt voor een vergezicht, de trein valt redelijk weg tegen het landschap.
Foto 4

Iets dichterbij is wat mij betreft voor Breng beter. Hier een stelletje naar Arnhem, langs Stillewald.
Foto 5

Het Arriva-rood vind ik dan wel weer heel mooi om een foto van te maken, iets verder van de baan af. Een treinstel van Arriva op weg naar Winterswijk.
Foto 6

Herfstkleuren waren er gelukkig in kleine mate al aanwezig, en een groepje koeien ligt lekker in het gras.
Foto 7

Breng tussen de bossen, op weg naar Doetinchem.
Foto 8

Nog geen vijf minuten later de tegentrein naar Arnhem. Dit enkelspoor is denk ik een van de drukst bereden enkelsporige baanvakken van Nederland? Elk kruisstation wordt in ieder geval gebruikt om treinen te laten passeren.
Foto 9

Aan het eind van de ochtend brak de zon een aantal keer door, als Arriva het bos uit komt gedoken.
Foto 10

De tegentrein van Winterswijk naar Arnhem C.
Foto 11

Een stel van Breng is zojuist opgetrokken uit Wehl, op weg naar Arnhem.
Foto 12

Als laatste een vergezicht, omdat ik het rood op de Arriva-gtw's zo mooi vind staan.