Mag ik even kwijt #199

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gesloten
Chrysa

Re: Mag ik even kwijt #199

Bericht door Chrysa »

Ardan schreef: Of dat er weer een tafeltje scheef stond bij de Mac. Lief dagboek..
De Mcdonalds waar ik vandaag was stond een bankje scheef. :(
Telt het wel als het niet in Brabant was?
Suus schreef:Vriendin klaagt dat ik teveel gratis krijgt. :(

Valt echter reuze mee, vandaag alleen maar een waardebon van 2,50 van Bol.com, een koffie verkeerd en 9 euro.
Mooie humblebrag. :p Zelf kom ik niet verder dan een kauwgompje van iemand in de trein.
JWM

Bericht door JWM »

Als je vriendin weet hoeveel privé-gegevens je prijs geeft en hoeveel kilo je dagelijks extra meesleept aan kortingspasjes en spaarkaarten zal ze snel stoppen met klagen :Y
Suus
Contacteer:

Mag ik even kwijt #199

Bericht door Suus »

Heb jij dat niet dan?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Als je toch een handtas hebt kan je hem net zo goed volstouwen toch?

Sinds ik een rugzak heb wil ik niet meer terug denk ik...
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

trolly schreef:Daar heb ik Ronaldussen voor.
Je hebt mij helemaal niet. Mocht je willen! Je mag blij zijn dat ik vakantie heb, want anders.... :twisted: :mrgreen:

En Brabanders zijn toch wel de meest verschrikkelijke type mensen die er bestaan in Nederland. Bemoeizuchtige, graag in de spotlights staande schreeuwlelijkerds met een kutaccent. (De R is geen G! :evil: ) Amsterdammers en deel van die omgeving staan op plek 2 en schuren dicht tegen plek 1 aan. Vooral het type Amsterdammer dat de binnenring als het epicentrum van de wereld zien en alles daarbuiten als 'de provincie' beschouwen.

En nu ga ik weer terug naar mijn vakantiemodus (A)
En blandning av sött och salt.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Helaas moet ik je compleet gelijk geven Ronald, alhoewel ik denk ik wel een voorbeeldje nodig heb voor dat accent.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Spaarkaarten kosten geen privegegevens, inleveren kan eigenlijk altijd zonder gegevens. En qua pasjes valt het reuze mee, ik heb een bonuskaart en een familykaart. En een klantenkaart van Thalys, maar die is ook voor gratis koffie op Rotterdam Centraal ;-)

Bol.com stuurde een waardebon omdat ze zelf een fout hadden gemaakt en ik had nog niet eens geklaagd, ik kreeg gratis koffie omdat ik er tien minuten op moest wachten in het café en de Belastingdienst beweert dat ik vorig jaar te weinig toeslag heb ontvangen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
AppleMoose

Chrysa schreef:Helaas moet ik je compleet gelijk geven Ronald, alhoewel ik denk ik wel een voorbeeldje nodig heb voor dat accent.
Nederlanders zeggen 'lekker', Brabanders zeggen 'lekke(r)grgrgr'
Hainje

Bericht door Hainje »

Heul nie jongûh!! :evil:
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫

Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Ronaldussen schreef:Nederlanders zeggen 'lekker', Brabanders zeggen 'lekke(r)grgrgr'
Dat heb ik nog nooit gehoord, is dat iets van Midden- of Oost-Brabant? Daar kom ik nooit.
trolly

Bericht door trolly »

Da's haags.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
JWM

Bericht door JWM »

Ronaldussen schreef:En Brabanders zijn toch wel de meest verschrikkelijke type mensen die er bestaan in Nederland.
Jammer dit generaliseren :N
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Ronaldussen schreef:En Brabanders zijn toch wel de meest verschrikkelijke type mensen die er bestaan in Nederland. Bemoeizuchtige, graag in de spotlights staande schreeuwlelijkerds met een kutaccent. (De R is geen G! :evil: )
Mee eens. Op tv wordt vaak gedacht 'oh het is een Brabander DUS hij is leuk en gezellig!' Roy Donders en consorten en zo. En dat denken ze ook van zichzelf. NEEE!!! Iemand kan best leuk zijn hoor, ook Brabanders, maar dat komt niet 'omdat het een Brabo is'.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
AppleMoose

Chrysa schreef:
Ronaldussen schreef:Nederlanders zeggen 'lekker', Brabanders zeggen 'lekke(r)grgrgr'
Dat heb ik nog nooit gehoord, is dat iets van Midden- of Oost-Brabant? Daar kom ik nooit.
Omgeving Oss, Den Bosch en Tilburg lijkt daarvan wel het epicentrum te zijn.
trolly schreef:Da's haags.
Daar is het lekkâh
JWM schreef:
Ronaldussen schreef:En Brabanders zijn toch wel de meest verschrikkelijke type mensen die er bestaan in Nederland.
Jammer dit generaliseren :N
Soms is dat nodig om je punt duidelijk te maken. Maar laat ik weer even teruggaan naar mijn vakantiemodus: Er zijn ook wel prettige Brabanders. :Y
Ardan schreef:Mee eens. Op tv wordt vaak gedacht 'oh het is een Brabander DUS hij is leuk en gezellig!' Roy Donders en consorten en zo. En dat denken ze ook van zichzelf. NEEE!!! Iemand kan best leuk zijn hoor, ook Brabanders, maar dat komt niet 'omdat het een Brabo is'.
Dat dus.
Hainje

Bericht door Hainje »

Ardan schreef:Roy Donders en consorten en zo.
Roy Donders tegen de muur plx, hoewel eigenlijk zonde van het lood. :X
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫

Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Doe allemaal eens lief. :(
Durashift

Bericht door Durashift »

Over geld gesproken.. 11 duizend medewerkers van NS komen er rond de kerst warmpjes bij te zitten. :) :pos:

Medewerkers van de NS die in onregelmatige diensten werken, krijgen voortaan ook onregelmatigheidstoeslag over een deel van hun vakantie-uren. 11.000 mensen profiteren daarvan.

De regel gaat in met een terugwerkende kracht van vijf jaar, waardoor de medewerkers voor Kerstmis een bonus van enkele duizenden euro's per persoon kunnen verwachten.

"Het bedrag verschilt sterk persoon", zegt een woordvoerder van FNV Spoor. "Een medewerker die nog maar net bij de NS werkt, krijgt minder dan iemand die al vijf jaar of meer in dienst is."

Lees verder op http://nos.nl/artikel/2140208-ns-ers-kr ... eslag.html
regenmaker
OVNL-beheerder
Contacteer:

Bericht door regenmaker »

Chrysa schreef:Doe allemaal eens lief. :(
Soms kan een opmerking van mij voor een leuke discussie zorgen. :P
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Geert
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Geert »

trolly schreef:Da's haags.
Die zeggen lekkâh! Brâudjûh èh met ûh er bèh?
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Zei iemand daar broodje?

https://youtu.be/uG55tSVyywY?t=1m13s
Vinny

Bericht door Vinny »

Ronaldussen schreef:
trolly schreef:Daar heb ik Ronaldussen voor.
Je hebt mij helemaal niet. Mocht je willen! Je mag blij zijn dat ik vakantie heb, want anders.... :twisted: :mrgreen:

En Brabanders zijn toch wel de meest verschrikkelijke type mensen die er bestaan in Nederland. Bemoeizuchtige, graag in de spotlights staande schreeuwlelijkerds met een kutaccent. (De R is geen G! :evil: ) Amsterdammers en deel van die omgeving staan op plek 2 en schuren dicht tegen plek 1 aan. Vooral het type Amsterdammer dat de binnenring als het epicentrum van de wereld zien en alles daarbuiten als 'de provincie' beschouwen.

En nu ga ik weer terug naar mijn vakantiemodus (A)
Friezen zijn veel liever als ze overkomen. De meeste mensen hebben een grote bek, maar een klein hartje. Alleen kost het best wel wat tijd en energie omdat bij ze te 'ontdekken'.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
JWM

Bericht door JWM »

Waarom heeft de NOS geen filtermogelijkheden op de breaking-news notificaties?
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Songfestivalberichten zijn voor iedereen relevant, de trots van onze natie staat daar op het spel!
Klaasje

Bericht door Klaasje »

Nee.
AppleMoose

Ik heb die notificatiefunctie al ruim een jaar geleden uitgezet. 9 van de 10 keer was het echt non-nieuws.
Gesloten