Mag ik even kwijt #199
-
Re: Mag ik even kwijt #201
Ik kende hem niet, maar dit was nog te googlen.
Volgens mij is dat niet al te lang geleden weer ergens gebeurd.
Volgens mij is dat niet al te lang geleden weer ergens gebeurd.
-
Vorige maand in Frankrijk.
- trolly
Eigenlijk is het nog eenvoudiger: het valt, of het valt mee.Hainje schreef:Zolang de aannemer niet uit Maastricht komt zal het wel meevallen.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
- AppleMoose
Is dit een uitnodiging? (A) (Je hoeft niet bang te zijn, van de kruidenboter blijf ik afJWM schreef:Mijn moeder haalt traditioneel de steengrill weer tevoorschijn en dan zit je met de hele familie JWM te vechten om de kruidenboter. Goede tip?

Ik ga sowieso een van de twee dagen naar mijn ouders, wat ik op die andere dag ga doen, nog geen idee. Niet werken in ieder geval. Ik hou de kerstvakantie volledig vrij dit keer. Ik heb nog genoeg te klussen in m'n huis. (en nee, dat ga ik niet tijdens de kerstdagen doen :') )
En blandning av sött och salt.
- Suus
- Contacteer:
Jullie zijn al met het kerstdiner bezig, ik zit nog volop in de kerstkaarten. Behoorlijk wat werk nog :Y
Ondertussen zijn alle 500 kerstkaarten door vier personen ondertekend, ongeveer 120 kaarten moeten nog voorzien worden van een persoonlijke noot.
Bij de enveloppen zijn er nu 380 van een adreslabel voorzien, nog 90 enveloppen moeten nog een adreslabel krijgen.
Ongeveer 300 kaarten zitten ook al in de envelop, maar de enveloppen zijn nog niet dichtgeplakt. Ook moeten alle enveloppen nog worden bestempeld met Port Betaald.
Maandag levert PostNL postelastieken, een juten postzak en speciale tiewraps af. Dan moet alles nogmaals geteld, gebundeld en aangemeld worden bij PostNL, en dan kan de hele postzak op 7 december in een keer naar het postkantoor.
Ondertussen zijn alle 500 kerstkaarten door vier personen ondertekend, ongeveer 120 kaarten moeten nog voorzien worden van een persoonlijke noot.
Bij de enveloppen zijn er nu 380 van een adreslabel voorzien, nog 90 enveloppen moeten nog een adreslabel krijgen.
Ongeveer 300 kaarten zitten ook al in de envelop, maar de enveloppen zijn nog niet dichtgeplakt. Ook moeten alle enveloppen nog worden bestempeld met Port Betaald.
Maandag levert PostNL postelastieken, een juten postzak en speciale tiewraps af. Dan moet alles nogmaals geteld, gebundeld en aangemeld worden bij PostNL, en dan kan de hele postzak op 7 december in een keer naar het postkantoor.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Je hebt niks beters te doen? :')
-
500 kerstkaarten? Ik kom er dit jaar aan 4. :')
- Suus
- Contacteer:
Er is toch niets leukers dan post krijgen?
Acceptgiro's van de Belastingdienst uitgezonderd dan.
Acceptgiro's van de Belastingdienst uitgezonderd dan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Brieven van het CJIB mogen van mij anders ook best achterwege blijven :')
-
CJIB en Belastingdienst zijn de enige post die hier thuis aankomt. :')
Vorige week voor de verandering een keer een Franse boete, maar daar houdt het wel op.
Vorige week voor de verandering een keer een Franse boete, maar daar houdt het wel op.
- Suus
- Contacteer:
Veel mensen zullen dat wel hebben, vandaar een mooie kerstkaart. 

-
Wanneer kan ik die kaart verwachten? 

-
Doet mama Ronaldussen niet aan steengrillen? Hoewel ik niet de gastheer ben valt het ongetwijfeld wel te regelen hoor :DRonaldussen schreef:Is dit een uitnodiging? (A) (Je hoeft niet bang te zijn, van de kruidenboter blijf ik afJWM schreef:Mijn moeder haalt traditioneel de steengrill weer tevoorschijn en dan zit je met de hele familie JWM te vechten om de kruidenboter. Goede tip?) Anders is het een waardeloze tip :Y
Ik ga sowieso een van de twee dagen naar mijn ouders, wat ik op die andere dag ga doen, nog geen idee. Niet werken in ieder geval. Ik hou de kerstvakantie volledig vrij dit keer. Ik heb nog genoeg te klussen in m'n huis. (en nee, dat ga ik niet tijdens de kerstdagen doen :') )
- AppleMoose
Nee, daar doet mama Ronaldussen niet aan. Al was het maar omdat papa Ronaldussen daar een bloedhekel aan heeft. In het kader van de wereldvrede (kerstgedachte toch?) doen we dan maar wat anders 

En blandning av sött och salt.
-
Nou KM46, speciaal omdat jij zei dat ik thuis moest blijven heb ik vliegtickets geboekt voor tijdens kerst. 
Dat wordt dus een kerstdiner bij de Mcdonalds. :')

Dat wordt dus een kerstdiner bij de Mcdonalds. :')
Laatst gewijzigd door Chrysa op wo 16 nov 2016, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat was HM460.
Waar ga je heen?
Waar ga je heen?
- Hainje
Wereldvrede is overrated!!
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
-
Oeps, foutje. Sorry Ronald!JWM schreef:Dat was HM460.
Waar ga je heen?
Helsinki! *O*
- Suus
- Contacteer:
En je klaagt nu al dat het koud is? :?
-
Yep! :D
Niet dat ik daar buiten ga komen, maar he.
Niet dat ik daar buiten ga komen, maar he.
- Suus
- Contacteer:
De Finnen lopen zelfs als het -20 is nog naakt buiten rond en gaan dan even lekker in de sneeuw rollenbollen.
-
Staat Ronaldussen overigens voor Ronald Dussen? Zoals de naam van een Brabants dorp (A)
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
-
Ik wil dat stil houden voor jou, het is allemaal wel erg confronterend.