Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik heb Tom Odell in Paradiso gezien toen die net z'n eerste hit had in Nederland. Was toen erg goed :Y Muziek die hij daarna maakte vond ik nogal op elkaar lijken, maar het nummer wat jij net hebt gepost Hainje vind ik dan wel weer vernieuwend en goed :Y Veel plezier bij zijn concert in Tilburg :pos:
Had hem op Lowlands via de stream van 3voor12 (VPRO) gezien. Ik was meteen verkocht en was ook mega blij toen ik zag dat hij naar Tilburg kwam. En door de Meedoenregeling kan ik er nog gratis naartoe ook!! *O* *O*
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Ow. Daar heb ik geen weet van. Ik wist dat ze op het festival stonden en heb de tijd omcirkeld op het festival programma. Uiteindelijk was het 1 van de 40 optredens die ik heb gezien.
Ondanks dat ik niet meer tot de doelgroep behoor, de hele week Serious Request. En na 2 dagen Sky Radio door naar radio 2 voor de Top2000.
Stom Maar inmiddels weer aangepast :pos: en nu weer heel snel aan de slag met mijn laatste schoolopdracht #sog #wezijnerbijna #laatsteloodjes #anderekutclichés :X