Mag ik even kwijt
- Z2N
- Donateur
Re: Mag ik even kwijt #203
Op de betroffen trajecten wordt momenteel best vaak proefgereden met de Flirt-treinen, en die zijn nog niet helemaal kinderziekte-vrij. Komt wel goed natuurlijk, SLT had in zijn begintijd ook geen 100% soepele start maar is nu het meest betrouwbare materieel van NSR.
- isadora
Dank je Z2N, daar had ik even niet aan gedacht, maar klinkt plausibel. :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
- Oud-beheerder OVNL
De bron van de verstoringen van NOS Teletekst is ook gewijzigd: het aantal storingen dat je daar ziet zal sowieso toenemen doordat ze er eerder op verschijnen. Helemaal vergelijkbaar is het dus niet.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
- isadora
Dank Wubbo, dat is ook nieuw voor mij. :pos:
Maar ik zie toch ook een behoorlijke toename van verstoringen door defecte treinen op:
https://www.rijdendetreinen.nl/statistieken
Maar ik zie toch ook een behoorlijke toename van verstoringen door defecte treinen op:
https://www.rijdendetreinen.nl/statistieken
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- Visgraatmodel
Ik wilde er een dagje tussenuit en heb gisteren een dagtrip gemaakt naar Boedapest vanuit Rotterdam, lang leve Transavia dat sommige bestemmingen 2x per dag aandoet en dit soort trips mogelijk maakt *O* .
-
Ketter!

Laatst gewijzigd door Aking op wo 18 jan 2017, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
En dat mag ook? Een vriend van me wil graag naar Dublin op en neer, wat technisch gezien zou moeten kunnen, dat ding vliegt AMS - DUB en meteen weer terug . Dat kan je echter niet boeken, waardoor je langer zou moeten blijven. :/
Wat heb je betaald voor je vlucht? Wil zelf ook wel zoiets doen.
- Mikos
- Contacteer:
Dat moet die vriend ook helemaal niet willen; als hij dan toch in Dublin is, laat hem dan met een ochtendvlucht heen gaan en met de avondvlucht terug.
Zo heb ik eind 2015 24 uur Dublin gedaan; met Aer Lingus voor 19,99 heen, een overnachting van 40 euro, 10 euro voor een 24 uurskaart voor het OV en voor 27,99 met Ryanair weer terug. Was een leuke ervaring!
Zo heb ik eind 2015 24 uur Dublin gedaan; met Aer Lingus voor 19,99 heen, een overnachting van 40 euro, 10 euro voor een 24 uurskaart voor het OV en voor 27,99 met Ryanair weer terug. Was een leuke ervaring!
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
-
Mwah, hij wil gewoon vliegen, liefst vanaf Schiphol, waarheen boeit hem niet. 

- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Dublin is een veel te leuke stad om zo snel weer terug te gaan.
- Mikos
- Contacteer:
Het leven biedt zoveel meer, als je er dan toch voor betaalt, maak er dan optimaal gebruik van! Dat zou ik althans promoten :pos:
-
Ach, Tallinn was ik ook in 2 uur weer weg. :')
- Visgraatmodel
Oh ja hoor, mag zeker. Met Ryanair kun je zeker een dagje Dublin doen, alleen gaat de laatste terugvlucht naar AMS zo vroeg.Chrysa schreef:En dat mag ook? Een vriend van me wil graag naar Dublin op en neer, wat technisch gezien zou moeten kunnen, dat ding vliegt AMS - DUB en meteen weer terug . Dat kan je echter niet boeken, waardoor je langer zou moeten blijven. :/
Ik heb €97,- betaald (€82,- kale prijs en €15,- verzekering). Als ik een week later had besteld tijdens de megasale was de vlucht €73,- i.p.v. €82,-.
- isadora
Een echte Japanner. :DChrysa schreef:Ach, Tallinn was ik ook in 2 uur weer weg. :')
Ik heb toch wat meer tijd nodig gehad voor het prachtige Tallinn, al was het alleen al om het berevlees en honingbier in de "Olde Hansa".
-
Het was -15 en het stormde, dus ik vond het wel mooi geweest. 
De binnenstad is best mooi, maar in Januari is er niet heel veel te doen...

De binnenstad is best mooi, maar in Januari is er niet heel veel te doen...
- isadora
Dat geloof ik best, ik was er in mei/juni, en dan is het toch heerlijk terrasjes pikken, en schitterende blonde dames bekijken.
- Vinny
Misschien valt Chrysa wel niet op blond en ik weet ook niet of ze op vrouwen valt ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
-
Mag ik met 18 jaar nog zeggen dat ik mezelf daar te jong voor vind? Ik zit daar nog helemaal niet op te wachten...Vinny schreef: ik weet ook niet of ze op vrouwen valt ;)

Overigens was iedereen vrij dik ingepakt, in zowel Finland als Estland.

Maar over kijken gesproken: Voor de busfans hier is Helsinki ideaal, het stikt er van die rotdingen.

- ODRAIL
Dan moet het niet mis gaan met een software update :?Z2N schreef:... SLT had in zijn begintijd ook geen 100% soepele start maar is nu het meest betrouwbare materieel van NSR.
-
Persoonlijk had ik dan toch doorgehaald geloof ik... Nu is je hotel ongeveer gelijk aan je vervoer :X zou ik in het geval van 24uur toch zonde vinden (A)Mikos schreef:Zo heb ik eind 2015 24 uur Dublin gedaan; met Aer Lingus voor 19,99 heen, een overnachting van 40 euro, 10 euro voor een 24 uurskaart voor het OV en voor 27,99 met Ryanair weer terug.
-
Je vind jezelf te jong om op vrouwen te vallen?Chrysa schreef:Mag ik met 18 jaar nog zeggen dat ik mezelf daar te jong voor vind? Ik zit daar nog helemaal niet op te wachten...Vinny schreef: ik weet ook niet of ze op vrouwen valt ;)![]()

- ArrivaBas
- Contacteer:
In Tallinn zou ik juist het OV gaan misbruiken om van sight naar sight te gaan, want dat schijnt daar gratis te zijn. :Y (A) Weet niet of het echt leuke sights heeft trouwens.isadora schreef:Een echte Japanner. :DChrysa schreef:Ach, Tallinn was ik ook in 2 uur weer weg. :')
Ik heb toch wat meer tijd nodig gehad voor het prachtige Tallinn, al was het alleen al om het berevlees en honingbier in de "Olde Hansa".
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- isadora
Alles ligt op loopafstand, tenminste wat de moeite van het bezoeken waard is.
Uiteraard zijn er ook de bekende heul lulluku buitenwijken, die heb ik links en rechts laten liggen.
Uiteraard zijn er ook de bekende heul lulluku buitenwijken, die heb ik links en rechts laten liggen.
- isadora
Komende maandag gaan ze me in het UMC weer binnenstebuiten keren.
Altijd spannend wat het bloedonderzoek oplevert.
Gelukkig krijg ik altijd binnen een half uur uitsluitsel in het gesprek met de hematologe.
Als ik met goeie berichten terug kom, ga ik meteen actie ondernemen voor het inrichten van de komende reis (in mei, samen met neeflief) naar Armenië/Nagorno-Karabakh/Georgië.
Altijd spannend wat het bloedonderzoek oplevert.
Gelukkig krijg ik altijd binnen een half uur uitsluitsel in het gesprek met de hematologe.
Als ik met goeie berichten terug kom, ga ik meteen actie ondernemen voor het inrichten van de komende reis (in mei, samen met neeflief) naar Armenië/Nagorno-Karabakh/Georgië.
- Mikos
- Contacteer:
Daar ben ik niet zo van, bovendien was het november en stormde het. Nee, ik was heel blij dat ik een kamer had :pos:Aking schreef:Persoonlijk had ik dan toch doorgehaald geloof ik... Nu is je hotel ongeveer gelijk aan je vervoer :X zou ik in het geval van 24uur toch zonde vinden (A)