Mag ik even kwijt
-
- Donateur
Re: Mag ik even kwijt
Waar staat nou dat je ontslagen bent? 

-
In een reactie om zijn advertentie op marktplaats. 

Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- Zugführer
- OVNL-beheerder
Re: Mag ik even kwijt #203
Ik was daar op 3 december, precies een jaar na de aanvaring van de brug. En het viel me nog best mee, er was zelfs een relatief grote kerstmarkt bezig. Was best gezellig. En toen ook nog eens een groots protest om klokslag 18.00 uur. Maar nu zal het er wel wat meer uitgestorven zijn ;)MdJ schreef:Waarom zou je naar Weener willen? Er is daar NIKS. Behalve een station. En een stootjuk.
-
- Oud-beheerder OVNL
Ow, ik dacht dat je alleen maar koffieautomaten sloopte...MdJ schreef:Maar Mdj, wat heb je in de tussentijd gedaan? Nou, gewoon... Afstuderen. Rekenmodelletje gemaakt.

Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Koffieautomaten zijn anders agressiever dan de gebruikers ervan hoor. Zo werd ik vanmorgen aangevallen door de koffiemelk uit de automaat op m'n werk
Toch maar eens een tweede melding van maken. Aan cappuccino met de koffie in en de melk naast het bekertje heb ik ook niks

Toch maar eens een tweede melding van maken. Aan cappuccino met de koffie in en de melk naast het bekertje heb ik ook niks
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Hainje
Vind je het gek dat die dingen op den duur agressief worden, ze moeten nogal wat gefoeter incasseren als ze een off-day hebben. Zoiets gaat je niet in de koude bekabeling zitten hoor. 

-
Wat is nou? De automaat, of de koffiemelk?Daniel schreef:Koffieautomaten zijn anders agressiever dan de gebruikers ervan hoor. Zo werd ik vanmorgen aangevallen door de koffiemelk uit de automaat op m'n werk![]()

-
Dat ook uiteraard.Wubbo schreef:Ow, ik dacht dat je alleen maar koffieautomaten sloopte...MdJ schreef:Maar Mdj, wat heb je in de tussentijd gedaan? Nou, gewoon... Afstuderen. Rekenmodelletje gemaakt.

Bij twijfel: gebruik beton.
-
- Oud-beheerder OVNL
Als je dat nou gelijk had gedaan, had ik niet zo ver hoeven lopen 

Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
-
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Het lag aan de automaat dat de koffiemelk ergens anders heen spoot dan naar beneden het bekertje inAking schreef:Wat is nou? De automaat, of de koffiemelk?Daniel schreef:Koffieautomaten zijn anders agressiever dan de gebruikers ervan hoor. Zo werd ik vanmorgen aangevallen door de koffiemelk uit de automaat op m'n werk![]()

Eerder deze week kreeg ik er ook een keer een leeg bekertje uit i.p.v. warme choco. Je hoorde 'm wel wat bereiden, dus die choco zal wel ergens in het binnenste van de automaat terecht gekomen zijn. Maar al met al wordt het geregeld een wandelingetje naar de 1e verdieping waar de automaat het wat beter blijkt te doen.
Schapekop in de Keistad
- AppleMoose
-
- Oud-beheerder OVNL
Koffieautomaten zijn van levensbelang! Als er ook wat anders uit komt dan koffie ;-)
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Een koffieautomaat waar behalve koffie ook nog iets anders uit komt wantrouw ik al bij voorbaat. :X
- Vinny
Op de UvA had je dus koffie- en theeautomaten die een soort smakeloze troep serveerde, welk "product" je ook bestelde 

Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Die zwarte zeker. Die ken ik nog wel van de UU.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
-
^ Wat Ardan zegt!
- Z2N
- Donateur
Noem mij maar gek hoor, maar mijn koffie- en theeapparaat heet Heleen, doet het altijd en is nog gezellig ook. (A)
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Ja en mijn bieslookplantje heet Lodewijk de zestiende 

Gediplomeerd ongeluksmagneet
-
En hoe heet je rechtersok?
- Mikos
- Contacteer:
Voor wie nog in spanning zit: ik heb toch nog iemand gevonden die ik een UvB aan heb weten te smeren. Alhoewel, dat is wel heel mooi omschreven, want verder dan: "Ik heb geen kaartje" kwam het niet, toen gaf hij zijn identiteitskaart al.
Mijn dag was door Ronaldussen dus al goed, nu is hij perfect. Eens zien of het morgen ook weer zo'n prachtige dag gaat worden!
Mijn dag was door Ronaldussen dus al goed, nu is hij perfect. Eens zien of het morgen ook weer zo'n prachtige dag gaat worden!

Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- Suus
- Contacteer:
Je moeder dus.Z2N schreef:Noem mij maar gek hoor, maar mijn koffie- en theeapparaat heet Heleen, doet het altijd en is nog gezellig ook. (A)
Ik heb korte tijd in een gebouw gewerkt waar vanwege de afstand tot de overige locaties de koffieautomaat slechts eenmaal per week werd bijgevuld. Helaas was de automaat altijd na 3,5 werkdagen al leeg. De dag dat er geen koffie was, waren mensen altijd niet te genieten.Ronaldussen schreef:koffieautomaten zijn levensgevaarlijk :Y
Mocht je in de buurt zijn, de koffie en thee zijn warm. En zijn niet van de moeder van Z2N.Hainje schreef:Nee dat weekendkaartje van de AH. Dus ik ga gewoon treinen van vrijdagmiddag tot zondagavond.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Mikos
- Contacteer:
Een pagina terug wordt vermeld waarom mijn dag zo goed was, Alargule.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.