Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Wubbo schreef:Pfoe, daar vraag je me wat. Ik weet het niet precies meer (misschien Vinny wel) en kan het ook niet opzoeken want ik ben in de tussentijd ook van mailprovider gewisseld, maar ik zou gaan voor ergens rond 2004 ofzo.
Dat lijkt me sterk. Mijn eerste kennismaking met de rail-hobby was in 2006 tijdens de afscheidsritten op de Hofpleinlijn. Ik heb toen best veel mensen leren kennen die later het Rondje Nederland zouden gaan houden en forumbeheerder zijn geworden. Het waren mooie tijden :)
We hebben ook nog een keer een meeting gehad in een Irish Pub in Utrecht.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Daantje schreef:We hadden een afsluitborrel van het rondje Nederland in Utrecht. Ik herinner me Zwolle ook nog vaag maar dat was zeker daarna.
Het Rondje was in de zomer van 2006, leert Google mij. Als die borrel in Zwolle er inderdaad na was kan het niet heel veel daarna zijn geweest: toen was ik namelijk al weg op opeenshadikhet (dat is zo te zien in 2007 of misschien begin 2008 gebeurd).
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
Heb het knopje naast dat van de kernbom eens uitgeprobeerd zodat alle berichten over het songfestival nu in een apart topic staan, dat verdient het songfestival wel weer lijkt me ;)
Op Rotterdam Centraal wordt momenteel gewerkt aan een Service Point tussen de sporen 13/14 en 15/16. Je kan er o.a. pakketjes versturen met PostNL en sleutels laten maken terwijl je wacht. Om het wachten aangenaam te maken zijn er twee originele (oranje) 1e klas stoelen van ICM geplaatst :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.