Ja dat waren we vergeten....... :D. Is dat vanaf Wlinis of Mijdrecht of Uithoorn?Remco1989 schreef:Jullie vergeten allemaal lijn 174 die de hele dag gaat rijden en geen R-net wordt
Bedankt, Remco *O*
Ja dat waren we vergeten....... :D. Is dat vanaf Wlinis of Mijdrecht of Uithoorn?Remco1989 schreef:Jullie vergeten allemaal lijn 174 die de hele dag gaat rijden en geen R-net wordt
Lijkt me erg vervelend voor de doorstroming van de Legmeerdijk... :')diederickx schreef:Op de Meerlandenweg worden ze bijna buren van de GVB tramstalling. Ik neem vanwege de uitgesproken smalte van de J.C. van Hattumweg en de Noorddammerdijk aan dat in- en uitrukken via de Legmeerdijk gaat geschieden, anders moet de gemeente heel snel nieuwe ontsluitingen aanleggen.
Betekent dat lijstje dat de stalling Uithoorn wordt opgegeven?
Hoezo? Er ligt een rotonde en 200m verder de n201Vinny schreef: Lijkt me erg vervelend voor de doorstroming van de Legmeerdijk... :')
Bij nader inzien in dit lijstje valt me op dat er maar 20 bussen beschikbaar zijn voor het onderliggende net, lijkt mij heel weinig, want daar kun je hooguit 2-3 lijntjes van onderhouden, afhankelijk van de frequentie. Ik kan met niet voorstellen dat die 2-3 lijnen het hele onderliggende net worden voor AML.Remco1989 schreef:Het wagenpark per 10-12-17:
Onderliggende net:
1x buurtbus
6x iveco 10,8m diesel
14x iveco 13m diesel
Rnet:
27x iveco 13m diesel
58x Mercedes capacity 21m diesel
40x solaris 18m diesel (na 3 jaar vervangen door elektrische)
49x vdl elektrische 18m (zoals Eindhoven)
Schipholnet:
51x vdl elektrisch 18m brt-look
En tot opening Noord-Zuidlijn blijven de huidige mercedessen van de 300/310 ook rijden. Daarna weg.
Tot zover.
Ja, gelukkig, maar dat is nergens gemeld.Remco1989 schreef:Jullie vergeten allemaal lijn 174 die de hele dag gaat rijden en geen R-net wordt
Dat zou vanuit praktische overwegingen compleet gestoord zijn.Remco1989 schreef:Gvb tramremise??? Wie zegt dat Connexxion de uithoornlijn niet gaat rijden.
Hoezo?n-evo schreef:Dat zou vanuit praktische overwegingen compleet gestoord zijn.Remco1989 schreef:Gvb tramremise??? Wie zegt dat Connexxion de uithoornlijn niet gaat rijden.
Dat hele "zij versus ons" doe ik niet aan, ik heb het puur over de praktische uitvoering.Remco1989 schreef: Hoezo?
Het word een standalone tram
Ligt 95% in aml gebied
Cxx heeft ook ervaring met Rail
En gvb hoeft van mij niet verder aml in laat ze lekker in de stad blijven. Gvb wil ons niet dus wij willen gvb niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten