Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik vroeg het eerder omdat je met van die pakketten vaak te snel op examen wordt gestuurd. Achttien uur valt dan op zich nog wel mee inderdaad. Volgende keer beter inderdaad.
Verder denk ik dat jij, JWM, wel de laatste persoon bent om hier iets over mijn gedrag te zeggen.
Ik heb met mijn instructeur afgesproken dat ik nog 8 uur les en dan weer op examen ga. Het waren maar een paar kleine punten waar ik op gezakt ben. Ik heb ook geen ingrepen gehad. En ik heb er ook alle begrip voor dat de examinator me liet zakken want het kon ook echt wel beter en de punten die hij opnoemde had hij ook echt wel gelijk in. De examinator was verder ook wel positief over mij en zei ook dat ik het makkelijk moet kunnen halen.
Dat valt best tussen die ,0 en 0,25 per 10.000 inwoners gezien het inwonertal van Den Haag. Die ene rode panda in Dierenpark Amersfoort valt op die manier ook al weg in de statistieken (1 op 150.000 is 0,07 panda per 10.000 inwoners)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Daniel schreef:Dat valt best tussen die ,0 en 0,25 per 10.000 inwoners gezien het inwonertal van Den Haag. Die ene rode panda in Dierenpark Amersfoort valt op die manier ook al weg in de statistieken (1 op 150.000 is 0,07 panda per 10.000 inwoners)
In Rotterdam (Diergaarde Blijdorp) wonen ook rode panda's hoor .
Daniel schreef:Dat valt best tussen die ,0 en 0,25 per 10.000 inwoners gezien het inwonertal van Den Haag. Die ene rode panda in Dierenpark Amersfoort valt op die manier ook al weg in de statistieken (1 op 150.000 is 0,07 panda per 10.000 inwoners)
In Rotterdam (Diergaarde Blijdorp) wonen ook rode panda's hoor .
Maar ik had het over Amersfoort, niet Rotterdam. Hier hebben we ook al dode panda's gehad, maar die tellen niet meer
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...