Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
waldo79 schreef:@KM46:
Er bestaat zoiets als een automatische prullenbak. Als er in topics een bepaalde tijd niet gereageerd is, verdwijnen ze. Maar de algehele telling van geposte reacties blijft doorlopen.
Op OVNL staat de automatische prullenbak uit, we gooien nooit inhoudelijke berichten weg (tenzij ze tegen de forumregels ingaan uiteraard).
waldo79 schreef:De toon is daar wat anders dan hier, sommigen hebben het idee dat NS over een grote toverstaf beschikt om alle problemen op te lossen. Liefst betaalt men niets en verwacht men als koning behandeld te worden :N
Sommige klagers worden er goed geholpen terwijl andere weer afgescheept worden.
Ontbijtje of chipkaart-hoesje, als doekje voor het bloeden. :X
Opvallend is dat er soms tegenstrijdige antwoorden vanuit de verschillende kanalen komen, maar je komt er wel achter dat antwoorden vanuit NS door een aantal lagen gaan voordat ze bij het publiek terecht komen (en dat op zich is al een reden dat er ruis ontstaat en verschillende medewerkers tot verschillende reacties komen).
Ik vind het NS forum toch een beetje van: Help, we krijgen te veel vragen, in plaats van de klantenservice het op te laten lossen laten we het de klanten doen. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Suus schreef:Ik vind het NS forum toch een beetje van: Help, we krijgen te veel vragen, in plaats van de klantenservice het op te laten lossen laten we het de klanten doen. :')
Met het klant helpt klant-principe is niks mis mee. Maar waar een NS medewerker soms dagen nodig heeft om tot een antwoord te komen weet een andere klant het soms in 5 minuten. Nu hebben klanten onderling niets te verliezen en kunnen ze onconventioneel reageren
waldo79 schreef:Er bestaat zoiets als een automatische prullenbak. Als er in topics een bepaalde tijd niet gereageerd is, verdwijnen ze. Maar de algehele telling van geposte reacties blijft doorlopen.
Nee hoor, die automatische prullenbak staat hier niet aan. Maar een gebruiker verwijderd soms weleens een eigen post of wij verwijderen er eentje van een spammer, dat telt wel weer.
En we hebben nog een grote archiefkast waar verwijderde topics heen verplaatst worden in het beheerdersdeel, maar heel dat gedeelte van het forum telt niet voor de postcount.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Suus schreef:Ik vind het NS forum toch een beetje van: Help, we krijgen te veel vragen, in plaats van de klantenservice het op te laten lossen laten we het de klanten doen. :')
NS-medewerkers zijn zelf ook behoorlijk actief op het NS-forum, moet ik zeggen.
Suus schreef:Ik vind het NS forum toch een beetje van: Help, we krijgen te veel vragen, in plaats van de klantenservice het op te laten lossen laten we het de klanten doen. :')
NS-medewerkers zijn zelf ook behoorlijk actief op het NS-forum, moet ik zeggen.
Ja, met topics als beantwoord markeren als ze zelf hun reactie erin geplaatst hebben, terwijl de vraag dan soms helemaal nog niet beantwoord is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Nou, dat is toch echt te negatief hoor! Ik weet dat dat voorkomt, maar ik heb toch ook genoeg goede, inhoudelijke reacties van NS-medewerkers gezien. Zelf ben ik ook al een paar keer prima geholpen daar.
Exact ja, mijn vragen zijn vooral van praktische aard (bijvoorbeeld gladde trappen in Utrecht, de plaatsing van een zuil op spoor 20/21, bedelaars) en daarmee makkelijk te beantwoorden. Dan krijg je snel en adequaat antwoord.
Zaken als te volle treinen zijn soms abstracter van aard en dat blijft lang liggen, maar dat komt ook omdat het politiek gevoelig is :) En van posters als Klant_Jac krijg ik jeuk, van die mensen die zwelgen in hun eigen gelijk :')