Mag ik even kwijt
- AppleMoose
- ODRAIL
Re: Mag ik even kwijt
Soms zijn twee aparte posts makkelijker dan een gecombineerde post.
- Suus
- Contacteer:
Nog wel, want er wordt dus keihard gesnoeid in de brievenbussen: https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 67198&z=10Michael schreef:Dan heb ik het dus luxe met 3 brievenbussen die allemaal met 2 minuten lopen te bereiken zijn.Daniel schreef:Maar elke 400-500 meter in steden ja? Kan ik me bijna niet voorstellen eigenlijk, had meer het idee dat de situatie hier wat uitzonderlijk is met twee brievenbussen binnen een minuut of 2 lopen vanaf m'n huisje.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ODRAIL
Hier bij mij staat er eentje op 600 meter. Deze bus wordt geleegd bij de bezorgronde van de post.
- AppleMoose
Wat is daar makkelijker aan? Je kunt gewoon meerdere quotes in 1 bericht kwijt en als je een bericht schrijft kun je een hoop berichten zien waarop je de quoteknop kunt gebruiken. Dat is gewoon een stuk prettiger lezen voor iedereen.KM46 schreef:Soms zijn twee aparte posts makkelijker dan een gecombineerde post.
En blandning av sött och salt.
- ODRAIL
Dat is waar ja. Maar ik heb het altijd zo gedaan zoals ik het nu doe.
- AppleMoose
Dan is mijn vraag bij dezen of je daar verandering in wil aanbrengen. Alvast bedankt :pos:
- ODRAIL
Als ik geen commentaar hierover krijg van het beheer verander ik dit niet.
- dylanwild94
- Donateur
Weet je wel wat je vraagt aan iemand die mogelijk autistisch is.Ronaldussen schreef:Dan is mijn vraag bij dezen of je daar verandering in wil aanbrengen. Alvast bedankt :pos:

we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- ODRAIL
Officieel is autisme nooit bij mij vastgesteld.
-
Ik krijg dat idee bij jou ook totaal niet.
- ODRAIL
Gelukkig :pos:
.
- AppleMoose
En waarom zou je het niet willen veranderen als een forumgebruiker dat op een vriendelijke en fatsoenlijke manier aan jou vraagt?KM46 schreef:Als ik geen commentaar hierover krijg van het beheer verander ik dit niet.
We zijn toch twee volwassen mensen? Dan hebben we toch niet het Almachtige Beheer voor nodig om hier uit te komen?
Zeg, wat hebben de dames vandaag toch? Beetje van de leg vanwege de paaseierenproductie ofzo?
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Dubbel posten is inderdaad niet bevorderlijk voor de leesbaarheid, net zoals het quoten van de vorige post. Probeer het toch in je systeem te krijgen.
Als je in één bericht op meerdere personen wil reageren, dan kun je het bericht opzoeken onder het schrijfveld en op de quoteknop drukken. Het bericht wordt dan automatisch gequotet achter de cursor.
Als je in één bericht op meerdere personen wil reageren, dan kun je het bericht opzoeken onder het schrijfveld en op de quoteknop drukken. Het bericht wordt dan automatisch gequotet achter de cursor.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
- ODRAIL
Zal er voortaan proberen aan te denken.
- AppleMoose
Het is de Lente *O*Alargule schreef:Zeg, wat hebben de dames vandaag toch? Beetje van de leg vanwege de paaseierenproductie ofzo?
- Hainje
Wooooohhh, waar haal jij dat kaartje vandaan dan? :o Ik ben namelijk ook erg benieuwd naar de locaties in Midden-Brabant.Suus schreef:Nog wel, want er wordt dus keihard gesnoeid in de brievenbussen: https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 67198&z=10
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Fijn, dank :) Over een tijdje weet je al niet meer beter.KM46 schreef:Zal er voortaan proberen aan te denken.
- ODRAIL
Maar wel een koude Pasen. Nog kouder dan de afgelopen KerstRonaldussen schreef:Het is de Lente *O*Alargule schreef:Zeg, wat hebben de dames vandaag toch? Beetje van de leg vanwege de paaseierenproductie ofzo?
- AppleMoose
Met de verwarming aan merk ik niks van de kou *O*
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Ik woon in zo'n dik geïsoleerd huis dat ik bijna niet heb gestookt van de winter, heb juist een leuke teruggave gehad :)
- ODRAIL
Dat is waarRonaldussen schreef:Met de verwarming aan merk ik niks van de kou *O*
- AppleMoose
Bij mij sinds vanavond pas.
Met zonnig weer is het dankzij de grote ramen juist weer heel snel warm in huis.
Ik zit in een jaren 60-flat (met grote ramen) en ook nog eens op een hoek, dus het wel vrij snel fris. Desondanks ook een fijne teruggave ontvangen *O*Ardan schreef:Ik woon in zo'n dik geïsoleerd huis dat ik bijna niet heb gestookt van de winter, heb juist een leuke teruggave gehad :)
Met zonnig weer is het dankzij de grote ramen juist weer heel snel warm in huis.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ik heb hier vorig jaar oktober een nieuw dubbel geïsoleerd aluminium kozijn met HR++ glas erin gekregen, dat scheelt ook wel fors. Op m'n jaarafrekening kreeg ik al 85 euro terug en in het verbruiksoverzicht van januari/februari zag ik dat ik 50 m3 minder verbruikt had dan in 2016 terwijl die maanden nou echt niet uitzonderlijk warm waren ofzo.
Jammer dat m'n slimme meter in 2015 af en toe wat kuren had dus november/december kon ik nog niet vergelijken. Maar 50 m3 minder in twee maanden blijft best veel verschil als je op jaarbasis onder de 600 m3 zit.
Jammer dat m'n slimme meter in 2015 af en toe wat kuren had dus november/december kon ik nog niet vergelijken. Maar 50 m3 minder in twee maanden blijft best veel verschil als je op jaarbasis onder de 600 m3 zit.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/