Mag ik even kwijt
- Meltrain
- Donateur
Re: Mag ik even kwijt
Ik denk dat op Rotterdam Centraal de TB21 schermen zelf niet alleen het probleem zijn, maar vooral de plek waar ze hangen. Als je uit de metro komt, hangen de schermen rechts achter je, of pas achter de poortjes.
Als er dan een groot scherm komt te hangen recht voor de metro-uitgang, lijkt me dat een grote verbetering.
Als er dan een groot scherm komt te hangen recht voor de metro-uitgang, lijkt me dat een grote verbetering.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
Waar reageer je precies op? 

- Mikos
- Contacteer:
Pagina 234, ik denk dat Meltrain heel 235 gemist heeft :)
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
-
Er hangt nu ook een TB21 (althans, zo ziet het eruit) in de hal van het metrostation. Alleen staat ie nog op zwart.Meltrain schreef:Ik denk dat op Rotterdam Centraal de TB21 schermen zelf niet alleen het probleem zijn, maar vooral de plek waar ze hangen. Als je uit de metro komt, hangen de schermen rechts achter je, of pas achter de poortjes.
- Suus
- Contacteer:
Ja, dat ding heb ik al defect gemeld bij Mikos maar het is nog niet opgelost.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Dus.. 2 x € 17,50 (standaard tarief) voor één koffer of tas.. terwijl dit via de NS trein gratis kan.. Voor dat geld kan je toch ook je lunch op Schiphol kopen.PatrickM schreef:Nee, PostNL brengt ze ook terug.
Nee, direct naar de bestemming laten transporteren lijkt mij nuttiger en ook begrijpelijker voor de reiziger. Die wilt graag ontzorgt worden, in het algemeen, maar dan wel op het gehele reistraject, denk ik.
Volgens mij ervaren de reizigers die nu met tassen of koffers in een drukke trein stappen ook niet dat hun koffer hét probleem vormt.. Nee, het is de vervoerder die geen ruimte biedt aan fatsoenlijke stallingsmogelijkheden voor reisbagage.
- Suus
- Contacteer:
Als er wel stallingsruimte is voor bagage, zoals in ICR, zet men het nog steeds liever op stoelen, in gangpaden en hoog opgestapeld op balkons.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Zeker, (gratis) gemak dient de mens. :) Zware koffer bovenhoofds tillen is nou ook niet zo'n pretje..
Laatst gewijzigd door Zugführer op do 20 jul 2017, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: het vorige bericht hoef je niet te quoten
Reden: het vorige bericht hoef je niet te quoten
- Suus
- Contacteer:
Dat hoeft bij ICR dus niet perse vanwege het kofferrek halverwege de coupe.
- dylanwild94
- Donateur
Ik denk dat het gewoon simpelweg een kwestie is dat mensen liever niet hun spullen onbeheerd achter laten. Want als je koffers in zo'n rek zitten heb je niet altijd goed zicht op.
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- Hainje
Mike Shinoda heeft vanavond via Twitter bevestigd dat Chester Bennington (Linkin Park) zelfmoord heeft gepleegd. Hij is 41 jaar oud geworden. Ik bewonderde die man altijd wel, helaas zal ik hem nooit live aan het werk mogen zien. :(
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
- dylanwild94
- Donateur
Wubbo hoe gaat het lopen?
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
-
- Contacteer:
Ik hoorde het ook zojuist. Erg jammer, had ooit nog gehoopt ze live te kunnen zien, ook al was het laatste album wat minder in mijn ogen. Ook op zo 'n jonge leeftijd... :(Hainje schreef:Mike Shinoda heeft vanavond via Twitter bevestigd dat Chester Bennington (Linkin Park) zelfmoord heeft gepleegd. Hij is 41 jaar oud geworden. Ik bewonderde die man altijd wel, helaas zal ik hem nooit live aan het werk mogen zien. :(
-
- Oud-beheerder OVNL
Op dit moment niet al te best, vooral door een blaar bij mijn linkerhak. Maar op wat blaren na mag ik niet klagen, en ben ik gisteren dus gefinisht!dylanwild94 schreef:Wubbo hoe gaat het lopen?
Ik weet niet of ik je maandag nog gezien heb, er stonden zoveel rodekruisers bij die tent dat ik geen idee had wie ik moest aanspreken

Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
- Suus
- Contacteer:
In België begint het weekend in de zomer blijkbaar op donderdagavond en eindigt deze pas maandagavond weer. Zo kan je dus voor meer dan de helft van de week met het weekendretour rijden 
Ik was ook even vergeten dat de NMBS in de zomervakantie jobstudenten inzet bij de loketten. Ik vroeg naar een station waar ze nog nooit van had gehoord (Ligt dat in België?) en betaalde deels met waardebonnen, die ze nooit eerder had gezien. En dan ook nog een Nederlander. Dat waren tien heel leerzame minuten aan het loket ;-)

Ik was ook even vergeten dat de NMBS in de zomervakantie jobstudenten inzet bij de loketten. Ik vroeg naar een station waar ze nog nooit van had gehoord (Ligt dat in België?) en betaalde deels met waardebonnen, die ze nooit eerder had gezien. En dan ook nog een Nederlander. Dat waren tien heel leerzame minuten aan het loket ;-)
-
Da's alleen dit weekend zo omdat afgelopen vrijdag de nationale feestdag was. Volgende wek is het gewoon weer vrijdag t/m maandag.
- Suus
- Contacteer:
Nee, want dan zou er niet op het ticket staan: "in juli en augustus is het Weekendbiljet extra lang geldig: van donderdag 19u tot maandagavond." ;-)
-
Oh, wat is de wereld toch klein: ga je op vakantie naar Luxemburg, kom je ergens in 't centrum van de stad opeens dorpsgenoten tegen. Die had ik niet aan zien komen...
En ze strooien hier gratis OV-chipkaarten (de Luxemburgse variant, MKaart) *O*
En ze strooien hier gratis OV-chipkaarten (de Luxemburgse variant, MKaart) *O*
-
Jij was ook in Luxemburg vandaag?
Denk dat we elkaar misgelopen zijn dan. (A)

Denk dat we elkaar misgelopen zijn dan. (A)
-
Ja, zit er nog tot donderdag 15:30.
-
Ik had gisteren tijdens mijn dienst even iemand mee die deze foto maakte waar mijn oude en nieuwe werk op 1 foto te zien zijn. Vind het persoonlijk een erg geslaagde foto.

-
^^ :pos: ^
ps: wijzig jij je onderschrift nog van reiziger naar chauffeur?
(of beiden, kan ook natuurlijk..)
ps: wijzig jij je onderschrift nog van reiziger naar chauffeur?
(of beiden, kan ook natuurlijk..)
- Suus
- Contacteer:
Of reiziger in rijder 

-
- Donateur
- Contacteer:
...dat ik vandaag voor het eerst in een RegioShuttle hen gezeten van de Süd-Thuringerbahn. Wat een dozen op wielen zijn dat en mijn inziens niet echt comfortabel op lange afstanden (zoals Arnstadt - Leipzig).
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.