Van 01.05u tot 02.00u geen FLIRT gezien in Enschedemichel.vandenhof schreef:Keolis FLIRT3 Testritten, deze nacht en morgen nacht.
1e rit: Zwolle vertrek 0:17 uur Enschede aankomst 1:27 uur. Onderweg op alle stations stops.

Van 01.05u tot 02.00u geen FLIRT gezien in Enschedemichel.vandenhof schreef:Keolis FLIRT3 Testritten, deze nacht en morgen nacht.
1e rit: Zwolle vertrek 0:17 uur Enschede aankomst 1:27 uur. Onderweg op alle stations stops.
Dat kan inderdaad ook, maar dan heb je veel materieel stilstaan. Door de hele dag door een uursdienst te bieden met de sneltrein trek je extra reizigers, ipv dat de reizigers zich alleen verplaatsen van stoptrein naar sneltrein.michel.vandenhof schreef:Voor zo ver ik weet is het originele plan 4x een sneltrein om het half uur in de spits richting. In de ochtend 4x naar Zwolle en in de middag 4x naar Enschede.
Ik had meestal de trein van 7.30 vanuit Almelo, heel af en toe die van 7.00 of die van 8.00. Dus dan zat ik in de drukste treinen van de dag. Maar zo extreem druk was het niet (tenzij de NS per ongelijk met twee treinstellen reed in plaats van 3).Hainje schreef:Hangt wel van de tijd van het jaar af. Het scheelt nogal of je in september of in mei met die trein mee reist.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten