Om kwart voor 11 's Ochtends had ik mijn auto op station Voorburg gezet om vanaf daar naar Den Haag centraal te gaan. Echter verliep dat niet helemaal vlekkeloos door een defecte bovenleiding en had 15 minuten vertraging. gelukkig werd gewacht maar de eerste foto werd voor mij gemaakt op het busstation Leyenburg in Den Haag.

De volgende fotostop was in Poeldijk waarbij ik deze foto bij de kerk heb kunnen maken.

Vervolgens ging de rit naar busstation Naaldwijk verdillaan. Waar een belangrijk knoppunt is van alle bussen die in het westland rijden toen en nu nog steeds maar dan met hele andere lijnnummers.

Omdat we wat krap in de tijd zaten werd er vanaf Naaldwijk direct naar het eindpunt Rotterdam Marconiplein gereden wat toen nog een mooi groot busstation was is nu een klein buspleintje waar maar 1 stadsbuslijn komt.

We reden verder naar Rotterdam Centraal waarvandaan de volgende lijn werd gestart. Namelijk lijn 129 Naar Kijkduin.

Langs de Schie ligt het gehucht De Zwet. Een gehuchtje dat tussen Rotterdam overschie en delft ligt. Bij de Kandelaarsbrug kon ik een mooi overzichts-foto maken met de bus.

Voor het oude stationsgebouw van station Delft kon deze foto worden gemaakt. maar de treinen komen helaas niet meer achter dit station maar rijden in wezen onder het busstation en het echte station tegenwoordig is achter de fotograaf.

En Dan zijn we in Kijkduin. het eindpunt van deze mooie lange lijn. Waar aan het begin en eindpunt geen Streekbussen meer komen.

In Kijkduin kan je tegenwoordig alleen maar deze gasbussen aantreffen van de HTM.

Na de deze lijnen te hebben afgereden werd er nog een bezoek gebracht aan de stalling op de Telexstraat in Den Haag. Dat een gezamelijke stalling is van de HTM en Connexxion.

En dit was dan het einde. Ik hoop dat het de moeite waard was.