Marktplaats

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Etienne »

Forumlid PatrickM is zojuist bij mij langs geweest en heeft de dozen met de buitenlandse dienstregelingen en Nederlandse dienstregelingen opgehaald. Er resteert nu alleen nog de NS-dienstregelingen 1976 t/m 1994, 1996 t/m 1999 en 2004, 2007 en 2008.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Marktplaats

Bericht door Hainje »

Ik heb interesse in de boekjes van 1976 t/m 1994 mits ze hooguit wat gebruikersschade hebben. Dus niet dat er bij elk boekje 26 blaadjes los zitten.
🍉
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Etienne »

Klaasje schreef: lokquote
Hainje schreef:Ik heb interesse in de boekjes van 1976 t/m 1994 mits ze hooguit wat gebruikersschade hebben. Dus niet dat er bij elk boekje 26 blaadjes los zitten.
Klaasje had ook nog interesse in dezelfde sloot dienstregelingen. Hoe is het daarmee? Anders gaan ze door naar Hainje!
De boekjes zijn nog bijna puntgaaf, slechts een enkeling heeft wat lichte sporen.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Marktplaats

Bericht door Klaasje »

Zoals aangegeven. Deze week. Ik stuur je straks een PM.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Marktplaats

Bericht door ODRAIL »

Etienne schreef:Forumlid PatrickM is zojuist bij mij langs geweest en heeft de dozen met de buitenlandse dienstregelingen en Nederlandse dienstregelingen opgehaald. Er resteert nu alleen nog de NS-dienstregelingen 1976 t/m 1994, 1996 t/m 1999 en 2004, 2007 en 2008.
Shit ... net te laat voor de dienstregeling van 1976 (mijn geboortejaar) :? .
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Marktplaats

Bericht door dylanwild94 »

Afbeelding

kon het niet laten :twisted:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Etienne »

KM46 schreef: Shit ... net te laat voor de dienstregeling van 1976 (mijn geboortejaar) :? .
Mocht je hem echt willen, dan moet je forumlid PatrickM contacteren, die heeft deze namelijk vandaag meegenomen. :Y
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Marktplaats

Bericht door ODRAIL »

laat hem dan maar zitten. Hij zal heus nog wel ergens voorbij komen. Ik kijk er ook wel eens voor bij de winkel van de NVBS.
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Etienne »

Nu de gegadigden langs zijn geweest kan ik aangeven dat ik nog het volgende heb liggen:
- Op de Rails en Railmagazine (en voorgangers) tussen circa 1970 en 2011, helemaal compleet.
- De NS-dienstregelingen 1982/1983, 1993/1994, 1996/1997, 1998/1999, 2004, 2005, 2007, 2008,
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Marktplaats

Bericht door ODRAIL »

De tijdschriften "Op de Rails" Kun je misschien aanbieden bij de NVBS zelf :idea: :wink: .
Ze zullen er erg blij mee zijn.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Marktplaats

Bericht door Aking »

Hebben ze er daar niet nog een paar duizend liggen? :')
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Marktplaats

Bericht door ODRAIL »

Ja ... maar ze zijn altijd op zoek naar oude nummers. En het liefst naar complete jaargangen.

Oude nummers zijn tegenwoordig alleen per (complete) jaargang te koop.
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: Marktplaats

Bericht door JothamvW »

Op zich ben ik wel geïnteresseerd in die NS-dienstregelingen, maar het wordt dan wel logistiek even puzzelen, maar daar hebben we 9292 voor. Verder in PM?
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Etienne »

Dat kan altijd. Niet iedereen op het forum hoeft mijn NAW-gegevens te weten (A)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Marktplaats

Bericht door Aking »

Zitten hier Modeleisenbahnsexuellers?

Ik heb namelijk het een en ander aan Rocospul staan, dat sinds ik het heb (een jaartje of 15 minimaal schat ik) de doos nog niet uit is geweest.

Het spul is niet nieuw, en vooral de dozen zijn niet in hele goede staat. Over de staat van het spul zelf kan ik heel weinig zeggen, daar dat niet echt mijn afdeling is (A)

Het gaat, onder voorbehoud van incompleet en dergelijke om de sets Roco Hobbyline 51077 en de Roco Rocoline 42011, 42012 en 42013.

Mocht er serieuze interesse zijn, dan wil ik er altijd dieper induiken, (betere) foto's maken, spul uitzoeken en dergelijke.

Het staat niet in de weg, en gaat dus ook zeker niet gratis weg. Maar mogelijk is er iemand die hier een stuk meer plezier aan beleeft, en mij in ruil daarvoor blij maakt met financiële middelen zodat ik mijn verzameling weer uit kan breiden *O*
Alargule

Re: Marktplaats

Bericht door Alargule »

Na bijna 14 jaar lidmaatschap NVBS vind ik het wel weer welletjes. Ik heb nog een hele trits Op de Railsen thuis liggen, allemaal in goede staat, vanaf oktober 2004. Jaargangen 2005 t/m nu zijn dus compleet. Wie interesse heeft, melde zich. Omgeving Arnhem, alleen op te halen. Een tegenprestatie komen we vast wel overeen.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Marktplaats

Bericht door Aking »

Aking schreef:Zitten hier Modeleisenbahnsexuellers?

Ik heb namelijk het een en ander aan Rocospul staan, dat sinds ik het heb (een jaartje of 15 minimaal schat ik) de doos nog niet uit is geweest.

Het spul is niet nieuw, en vooral de dozen zijn niet in hele goede staat. Over de staat van het spul zelf kan ik heel weinig zeggen, daar dat niet echt mijn afdeling is (A)

Het gaat, onder voorbehoud van incompleet en dergelijke om de sets Roco Hobbyline 51077 en de Roco Rocoline 42011, 42012 en 42013.

Mocht er serieuze interesse zijn, dan wil ik er altijd dieper induiken, (betere) foto's maken, spul uitzoeken en dergelijke.

Het staat niet in de weg, en gaat dus ook zeker niet gratis weg. Maar mogelijk is er iemand die hier een stuk meer plezier aan beleeft, en mij in ruil daarvoor blij maakt met financiële middelen zodat ik mijn verzameling weer uit kan breiden *O*
Ondertussen met Marktplaats-link en bijbehorende trits foto's:

https://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-v ... 42013.html
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Marktplaats

Bericht door ODRAIL »

Alargule schreef:Na bijna 14 jaar lidmaatschap NVBS vind ik het wel weer welletjes. Ik heb nog een hele trits Op de Railsen thuis liggen, allemaal in goede staat, vanaf oktober 2004. Jaargangen 2005 t/m nu zijn dus compleet. Wie interesse heeft, melde zich. Omgeving Arnhem, alleen op te halen. Een tegenprestatie komen we vast wel overeen.
Je zegt toch niet je lidmaatschap op he :shock: :? ?
Alargule

Re: Marktplaats

Bericht door Alargule »

Eigenlijk wel. Nu je er toch bent: interesse in de collectie die ik heb?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Marktplaats

Bericht door ODRAIL »

Jammer dat je je lidmaatschap opzegt.

En nee ik heb geen interesse in de collectie. Alle bladen zijn (op de nieuwste twee jaargangen na) te raadplegen (voor leden) op de site van de NVBS.
PatrickM
Berichten: 1977
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Marktplaats

Bericht door PatrickM »

*verkocht*
Laatst gewijzigd door PatrickM op ma 06 nov 2017, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Marktplaats

Bericht door Hainje »

Ik heb interesse. Zal even een pb sturen.
🍉
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Marktplaats

Bericht door Meltrain »

Bij het opruimen, kwam ik drie dingen tegen die ik eigenlijk van de hand wil doen:
  • Een (opgeplakte) puzzel van loc 3737 in het Spoorwegmuseum (met helaas één missend stukje).
  • Een ingelijste poster van een driedelige DD-IRM
  • Een verzameling M-Rails van Märklin, eventueel al vastgezet op hardboard.
Alledrie zijn gratis, maar wel graag afhalen i.v.m. de grootte van de voorwerpen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Marktplaats

Bericht door Hainje »

Heeft er iemand een code voor een dagkaart die ik kan gebruiken op 13-12 a.s.? Ik moet best veel kilometers maken op die dag, maar ik zie zo snel geen aantrekkelijke aanbieding. Op treinreiziger.nl zie ik er wel van Actie vd Dag, maar die vind ik eigenlijk net te duur (€ 20,50).
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Marktplaats

Bericht door Aking »

Ik zit in zo'n groepstickets Facebook groep, ende hebben volgens mij dagtickets voor 16,50... Stuur me vanavond laat ff een berichtje, dan kijk ik Ff als ik thuus ben.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten