Een kaart? Scan die kaart in? Of is die daarvoor te groot?Etienne schreef:De RET-kaart heb ik wel, maar die blijft helaas binnen mijn eigen verzameling.010jongen schreef:Ik was opzoek naar oude lijnennetkaarten van de RET en GVU uit 2005. Als iemand mij daarbij kan helpen graag *O*
Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
*blaast een hele laag stof weg*
Ik ben op zoek naar pdfs van de Connexxion lijnfolders, busboekjes & Lijnennetkaarten die zijn uitgegeven voor dienstregeling 2015 (uitzondering Voorne Putten daar vanzoek ik ook nog die van 2015)
Ik heb ze zelf voor een deel wel op papier maar als iemand die nog als pdf heeft is het sneller dan te boel in te scannen
Kan iemand mij hier aan helpen?
Ik ben op zoek naar pdfs van de Connexxion lijnfolders, busboekjes & Lijnennetkaarten die zijn uitgegeven voor dienstregeling 2015 (uitzondering Voorne Putten daar vanzoek ik ook nog die van 2015)
Ik heb ze zelf voor een deel wel op papier maar als iemand die nog als pdf heeft is het sneller dan te boel in te scannen
Kan iemand mij hier aan helpen?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Typ eens in in google.
Connexxion pdf 2012
Feit is dat er altijd heel veel rotzooi achterblijft op de server van connexxion.
Je zal niet alles vinden, maar wel een aantal folders en lijnkaarten
Connexxion pdf 2012
Feit is dat er altijd heel veel rotzooi achterblijft op de server van connexxion.
Je zal niet alles vinden, maar wel een aantal folders en lijnkaarten
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Dat heb ik al gedaan
Maar dienstregelingen uit regio Voorne Putten van 2015 en eerder zijn bijvoorbeeld niet te vinden en hetzelfde voor een heleboel andere uit de westelijke provincies
Maar dienstregelingen uit regio Voorne Putten van 2015 en eerder zijn bijvoorbeeld niet te vinden en hetzelfde voor een heleboel andere uit de westelijke provincies
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Tik in Google bijvoorbeeld “Connexxion dienstregeling 2012” en zie: AML 2012, Almere 2012, Gooi/Vechtstreek 2012, Bollenstreek/Leiden 2012, Haarlem Ijmond 2012 en ga zo maar door.......alle pdf bestanden zijn voorhanden en er zullen vast wel meer jaren naar boven komen :D
Hier bijvoorbeeld Duin-Bollenstreek etc 2012: pdf van 448 pagina’s. Wat wil je nog meer.... :D
http://www.connexxion.nl/data/upload/Du ... olland.pdf
En zo staan ze er allemaal in.......
Hier bijvoorbeeld Duin-Bollenstreek etc 2012: pdf van 448 pagina’s. Wat wil je nog meer.... :D
http://www.connexxion.nl/data/upload/Du ... olland.pdf
En zo staan ze er allemaal in.......
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Ja die uit 2012 die heb ik allemaal wel maar ik zoek met name die uit de jaren 2014 en 2013 (En 2015 van Voorne putten) die niet zo makkelijk via Google te vinden zijn. Dus als iemand die nog als bestand op een computer heeft zou dat fijn zijn.
Via de link hieronder kan je uiteindelijk ook zien wat ik mis:
https://dienstregeling.stackstorage.com ... RJjClHVZkw
Via de link hieronder kan je uiteindelijk ook zien wat ik mis:
https://dienstregeling.stackstorage.com ... RJjClHVZkw
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Google eens op site:connexxion.nl filetype:pdf. Er zijn net geen 800 resultaten, dus er moet iets tussen zitten wat je nog niet hebt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Met betrekking tot Voorne-Putten heb ik navraag gedaan bij een chauffeur die uit Spijkenisse rijdt.cassie127 schreef:Ja die uit 2012 die heb ik allemaal wel maar ik zoek met name die uit de jaren 2014 en 2013 (En 2015 van Voorne putten) die niet zo makkelijk via Google te vinden zijn. Dus als iemand die nog als bestand op een computer heeft zou dat fijn zijn.
Via de link hieronder kan je uiteindelijk ook zien wat ik mis:
https://dienstregeling.stackstorage.com ... RJjClHVZkw
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Ik zal afwachten
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Helaas slechts nieuws. Hij heeft die dienstregelingen niet en het is hem de vraag of ze zelfs wel gemaakt zijn destijds.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Ik heb ze van Voorne Putten uit 2015 en 2013 wel hardcopy liggen dus ze zijn wel gemaakt. Maar die PDF bestanden zullen dan vast niet op de website hebben gestaan
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Ik heb een volledige RET-dienstregeling uit 2003 gekocht; op de folders van lijn 30, 31 en 34 staat aangegeven dat deze lijnen door Connexxion werden gereden in opdracht van de RET. Kan iemand bevestigen dat dit een voortgang is geweest van de ZWN-groep uit 1999 en heeft deze samenwerking geduurd tot 2004, toen de bezuinigingen bij de RET toesloegen?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Lijn 30 werd t/m 14 december 2002 volledig door Connexxion gereden en daarna door Connexxion in opdracht van de RET.
Lijn 31 werd t/m 14 december 2002 door de RET gereden en daarna door Connexxion in opdracht van de RET. Van 4 november t/m 14 december 2002 reed lijn 31 alleen tussen Schenkel en Capelle Centrum.
Lijn 34 was volgens mij nieuw per 15 december 2002, maar dat weet ik niet zo heel goed meer.
Vervoerbewijzen van de RET waren ook geldig op de lijnen 30, 31 en 34.
Zo ver ik weet heeft deze situatie bestaan tot en met 23 mei 2004, toen er inderdaad bezuinigingen bij de RET waren. lijn 31 werd wel op een eerder moment, ik dacht per september 2003, ingekort tot het traject Capelsebrug - Capelle Centrum.
Gelijk een wedervraag: ik zag dat jij een pagina voor lijn 3 had aangemaakt. De route klopt, maar waren er destijds echt nog twee haltes tussen Kruisplein en Lijnbaan?
Lijn 31 werd t/m 14 december 2002 door de RET gereden en daarna door Connexxion in opdracht van de RET. Van 4 november t/m 14 december 2002 reed lijn 31 alleen tussen Schenkel en Capelle Centrum.
Lijn 34 was volgens mij nieuw per 15 december 2002, maar dat weet ik niet zo heel goed meer.
Vervoerbewijzen van de RET waren ook geldig op de lijnen 30, 31 en 34.
Zo ver ik weet heeft deze situatie bestaan tot en met 23 mei 2004, toen er inderdaad bezuinigingen bij de RET waren. lijn 31 werd wel op een eerder moment, ik dacht per september 2003, ingekort tot het traject Capelsebrug - Capelle Centrum.
Gelijk een wedervraag: ik zag dat jij een pagina voor lijn 3 had aangemaakt. De route klopt, maar waren er destijds echt nog twee haltes tussen Kruisplein en Lijnbaan?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Voor de hele TramPlus-manie waren de halteafstanden soms beduidend korter.
Ik moet zelf even uit mijn geheugen graven maar er was sowieso op de Mauritsweg tussen Kruisplein en Eendrachtsplein nog een halte, ook voor lijn 5 naar Willemsplein. De halte Kruisplein lag vroeger op het plein zelf. De huidige halte Lijnbaan is ook een combinatie van de oude haltes Lijnbaan en Karel Doormanstraat. Voordeel van de huidige constructies is dat de aanleg van die verhoogde perrons mogelijk werd. Die luxe had ik als student met die ZGT's niet ;)
Ik moet zelf even uit mijn geheugen graven maar er was sowieso op de Mauritsweg tussen Kruisplein en Eendrachtsplein nog een halte, ook voor lijn 5 naar Willemsplein. De halte Kruisplein lag vroeger op het plein zelf. De huidige halte Lijnbaan is ook een combinatie van de oude haltes Lijnbaan en Karel Doormanstraat. Voordeel van de huidige constructies is dat de aanleg van die verhoogde perrons mogelijk werd. Die luxe had ik als student met die ZGT's niet ;)
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Heeft iemand wellicht het vervoerplan 2011 van de RET, dat is eigenlijk de enige die ik niet zo snel kan vinden op het interne?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Die mis ik helaas ook in mijn archief, net als het vervoerplan voor 2013. Dus als iemand die heeft houd ik mij aanbevolen :Y
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Wellicht hebben ze het bij de RET nog ergens op een harde schijf staan en kunnen ze het je zo toesturen.
🍉
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
https://rotterdam.raadsinformatie.nl/zo ... earch=send
752 treffers op vervoerplan bij de gemeente Rotterdam.
752 treffers op vervoerplan bij de gemeente Rotterdam.
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Tijdens een fietstocht kwam ik vandaag op de Archimedeslaan in Utrecht. Daar zag ik een busdoorsteekje. Ik vind de locatie niet logisch. Weet iemand welke bus hier rijdt of heeft gereden?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Onder andere lijn 211, maar er zijn wel meer spitslijntjes geweest die via dat doorsteekje tot Rijsweerd Noord reden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Ah, dank! Ik kon me lijn 211 alleen in andere vorm herinneren (met eindpunt op de Sorbonnelaan), maar deze variant was er kennelijk ook nog.
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 10:10
- Locatie: DAV/DMG-gebied
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Hallo beste mensen,
Aangezien dat ik in een bus simulator bezig ben met m'n zoveelste probeersel om Dordrecht 2015 na te bouwen,
ben ik zelf begonnen met het verzamelen van Busboekjes en Lijnnetkaarten uit de regio Drechtsteden.
Ondertussen heb ik veel al op de interwebs kunnen vinden. Vooral van na 2012. En een aantal lijnnetkaarten van daarvoor.
Ook heb ik wat fysieke boekjes mogen ontvangen van chauffeurs.
Nou ben ik vooral nog opzoek naar een specifiek busboekje namelijk die van de stadsdienst Dordrecht uit 2008.
Nu komt dus de vraag, heeft iemand deze nog als PDF op hun pc staan? Zo, ja. Zou ik daarvan een kopietje van mogen krijgen?
(Boekjes van voor 2011 zijn trouwens altijd welkom )
Aangezien dat ik in een bus simulator bezig ben met m'n zoveelste probeersel om Dordrecht 2015 na te bouwen,
ben ik zelf begonnen met het verzamelen van Busboekjes en Lijnnetkaarten uit de regio Drechtsteden.
Ondertussen heb ik veel al op de interwebs kunnen vinden. Vooral van na 2012. En een aantal lijnnetkaarten van daarvoor.
Ook heb ik wat fysieke boekjes mogen ontvangen van chauffeurs.
Nou ben ik vooral nog opzoek naar een specifiek busboekje namelijk die van de stadsdienst Dordrecht uit 2008.
Nu komt dus de vraag, heeft iemand deze nog als PDF op hun pc staan? Zo, ja. Zou ik daarvan een kopietje van mogen krijgen?
(Boekjes van voor 2011 zijn trouwens altijd welkom )
Dordtenaar
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Ik heb 'm thuis, echter wel op papier dus als je specifieke vragen hebt kan ik dingen voor je opzoeken. De wijzigingen in dat jaar staan overigens sowieso op de OVNL wiki.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Ik begreep vandaag dat de RET een korte tijd een spitsversterkingslijn 22 heeft gehad. Van wat ik ervan begreep (en met Google vond) was dit een versterkingslijn van lijn 20, die toen naar Beverwaard reed. Hij heeft maar kort bestaan, daarna zijn de ritten overgenomen door lijn 20. Op onze wiki ontbreekt deze lijn, heeft iemand er meer informatie over?
Re: Dienstregelingvraagbaak West-Nederland
Op 28 augustus 2000 werd lijn 20 vanaf Lombardijen verlengd naar Beverwaard.
Tegelijkertijd werd tijdens de spitsuren en op zaterdag- en zondagmiddag een lijn 22 ingesteld tussen Centraal Station en Lombardijen om zo lijn 20 te versterken op dit traject.
Op 7 november 2000 werd deze lijn alweer opgeheven en werden de ritten (grotendeels) overgenomen door lijn 20.
Toen ik in de eerste klas van de middelbare school zat (aug 2003 t/m feb 2004*), reed lijn 20 tijdens de spits elke 4 minuten.
Op de Wiki ontbreekt wel meer historische informatie over de Rotterdamse (en Haagse) tramlijnen.
Van de Rotterdamse tramlijnen kan ik de routes (mede dankzij het boek Van Allan tot Citadis) wel reproduceren, maar de frequenties (en vaak ook haltenamen) zijn mij meestal onbekend. Om die reden ben ik er nooit echt mee aan de slag gegaan.
*Op 1 maart 2004 werd lijn 23 vanaf Stadion Feijenoord verlengd naar Beverwaard, waardoor de frequentie van lijn 20 gehalveerd werd.
Tegelijkertijd werd tijdens de spitsuren en op zaterdag- en zondagmiddag een lijn 22 ingesteld tussen Centraal Station en Lombardijen om zo lijn 20 te versterken op dit traject.
Op 7 november 2000 werd deze lijn alweer opgeheven en werden de ritten (grotendeels) overgenomen door lijn 20.
Toen ik in de eerste klas van de middelbare school zat (aug 2003 t/m feb 2004*), reed lijn 20 tijdens de spits elke 4 minuten.
Op de Wiki ontbreekt wel meer historische informatie over de Rotterdamse (en Haagse) tramlijnen.
Van de Rotterdamse tramlijnen kan ik de routes (mede dankzij het boek Van Allan tot Citadis) wel reproduceren, maar de frequenties (en vaak ook haltenamen) zijn mij meestal onbekend. Om die reden ben ik er nooit echt mee aan de slag gegaan.
*Op 1 maart 2004 werd lijn 23 vanaf Stadion Feijenoord verlengd naar Beverwaard, waardoor de frequentie van lijn 20 gehalveerd werd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 76 gasten