Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
Geen idee, ik drink geen thee 

- AppleMoose
Als je die smaken proeft, hoef je dat de rest van je leven ook niet meer :X
Anyway, mijn mobiel zit dus niet vastgegroeid in mijn hand en ik zoek ook niet 'wanhopig' naar 'liefde' op allerlei 'duistere' apps
Anyway, mijn mobiel zit dus niet vastgegroeid in mijn hand en ik zoek ook niet 'wanhopig' naar 'liefde' op allerlei 'duistere' apps

En blandning av sött och salt.
-
Eigenlijk ben je dus gewoon maar een saai mannetje? -o- (A)
-
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Kreeg je niet eens 5GB gratis? Ik heb deze maand 15GB. Kennelijk 2641 MB gebruikt, dus ik heb denk ik perongeluk een keer tethering aan laten staan ;)
- AppleMoose
Ik weet niet bij welke provider jij zit, maar Ben heeft mij niks gegeven. Tis keihard dokken -o-
Ik weet ik je nu enorm teleurstel, maar inderdaad, ik ben oersaai -o-Aking schreef:Eigenlijk ben je dus gewoon maar een saai mannetje? -o- (A)
-
- Suus
- Contacteer:
Ik kreeg deze maand 5 GB en 3 e-books van mijn provider cadeau. En vijf films, maar die kan ik niet koekeloeren op mijn UPC uhh Ziggodoos.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ODRAIL
Goed ... ik mocht gisterenochtend weer naar de tandarts nadat er maandag diverse stukjes van een kies waren afgebroken. De boel is weer gerepareerd. Maar omdat deze kies zeer slecht is wordt er eind januari 2018 bekeken wat er verder met deze kies moet gaan gebeuren.
- AppleMoose
Leuke provider heb je, Suus
Mag ik even kwijt dat ik Sylvana Simons nu wel heel erg zat ben? Nu meent ze weer dat ze op moet komen voor homo's en daarom René van der Gijp in het verdomhoekje te moeten plaatsen, omdat die zogenaamd 'kwetsende' uitspraken heeft gedaan.
Hallooo, zullen wij, 'homo's, zelf wel even bepalen wat we al dan niet 'kwetsend' vinden? En wij zijn prima in staat dit zelf kenbaar te maken, daar hebben we zo'n hysterisch ding niet voor nodig. Wij zijn al hysterisch van onszelf :X (Behalve ik dan, want ik ben oersaai (A) )
Mag ik even kwijt dat ik Sylvana Simons nu wel heel erg zat ben? Nu meent ze weer dat ze op moet komen voor homo's en daarom René van der Gijp in het verdomhoekje te moeten plaatsen, omdat die zogenaamd 'kwetsende' uitspraken heeft gedaan.
Hallooo, zullen wij, 'homo's, zelf wel even bepalen wat we al dan niet 'kwetsend' vinden? En wij zijn prima in staat dit zelf kenbaar te maken, daar hebben we zo'n hysterisch ding niet voor nodig. Wij zijn al hysterisch van onszelf :X (Behalve ik dan, want ik ben oersaai (A) )
-
Sylvana is echt het boegbeeld van de SJW-beweging en zowel de SJW-beweging als de neofascistische alt-right-beweging zijn superirritant. Als beide kampen nou eens stoppen met protesteren en het andere kamp zwart te maken is er al veel minder gedoe omtrent Sylvana, de SJW's, Zwarte Piet, Thierry Baudet, de neo-fascisten, de Alt-Right, de pro-pieten, etc.
-
-
Nee, Opflikkeren!Ronaldussen schreef:Hallooo, zullen wij, 'homo's, zelf wel even bepalen wat we al dan niet 'kwetsend' vinden?

Eg nie! Daar heb je Tante Syl voor nodig :YEn wij zijn prima in staat dit zelf kenbaar te maken
(Maar verder moet dat kind inderdaad gewoon weer muziekvideootjes aan elkaar gaan praten op TMF (A) )
- AppleMoose
-
Zie! Zonder Tante Syl snap je niet dat je dit soort opmerkingen niet kunt maken, omdat er grote groepen mensen zijn die daar aanstoot aan nemen! -o- RASSIES! :Y (A)
- AppleMoose
We zijn inderdaad reddeloos verloren -o- Ons rest niets anders dan HELLLLLL en VERDOEMENISSSSSCHSCH
-
Ik roep het vaker, maar dan ben ik weer de pessimist -o- :
Deze wereld heeft terminale kanker! *O*

Laatst gewijzigd door Aking op wo 20 dec 2017, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
pfft, plebs. ik heb nu een aantal maanden onbeperkt alles van tele2 (vraag me af wat daar mee gaat gebeuren na de fusie van tele2 en t-mobile), en dat bevalt prima, niet al te duur, en lekker netflix en joetoep streamen waar ik ook ben, t is sneller dan m'n wifi, dus ik zit eigenlijk alleen maar op 4g.webguy schreef:Kreeg je niet eens 5GB gratis? Ik heb deze maand 15GB. Kennelijk 2641 MB gebruikt, dus ik heb denk ik perongeluk een keer tethering aan laten staan ;)
Overigens zit ik over de afgelopen 9 dagen al op 40 gieg, maar aan mn dagelijkse neplimiet (na 5gb per dag moet je voor elke gb even een smsje sturen) kom ik bijna nooit.
Bij twijfel altijd klagen
-
Dat valt nog wel mee toch, alhoewel de wereld er wel mooier op zou worden als sommige mensen dit zouden hebben, maargoed dat zullen we zelfs Sylvana nooit toewensen.Aking schreef:Ik roep het vaker, maar dan ben ik weer de pessimist -o- :
-
Namens wie spreek je nu? Want volgens mij zijn er in ons prachtige kikkerlandje genoeg mensen die haar dat toewensen (A) :')Mdk schreef:maargoed dat zullen we zelfs Sylvana nooit toewensen.
Hebben demense hier trouwens nog abbo-tips?
Het liefst zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk. Ik verstook momenteel zo'n 5-10GB per maand, maar kan natuurlijk altijd meer pron kijken onderweg (A)
Max één jaar of per maand opzegbaar, en dus goed en goedkoop. *O*
Want ik zit nu bij Lycamobile, maar dat is best ruk -o-
-
- Contacteer:
Tele 2, alles onbeperkt €25 per maand, voor een eurie erbij maandelijks opzegbaar :Y
-
En heb je enig idee hoe het met hun dekking in het buitenland zit? Met Lyca heb ik namelijk problemen zodra ik een grens over ga :X (en moet ik mijn toestel 3 keer handmatig, 6 keer via een app en uiteindelijk via de klantenservice met een smsje fixxxen :') )
-
Namens elk enigszins weldenkend mens, zo af en toe schaar ik me onder die groep. (En als ik zo die verhalen van gister lees, het beheer niet volgens jullie.)
Wat abbo's verteld ben ik zoals gezegd erg blij met mn onbeperkt abbo van tele2, je hoeft je echt nergens meer zorgen om te maken, kan als je wil een hotspotje opzetten voor anderen en t is relatief goedkoop (25 eurisch pm vgm). dekking is prima, alhoewel er een kleine deadzone zit tussen Apeldoorn en Amersfoort. tele2 is qua prijs/kwaliteit wel een hele goeie, en in mijn ervaring ook goed qua klantenservice, KPN heb ik ook gehad en dat was een horror, daarvoor hi, wat natuurlijk een pot nat was. Met andere providers heb ik geen ervaring, afgezien van Vodafone, die gewoon bizar duur is.
Wat abbo's verteld ben ik zoals gezegd erg blij met mn onbeperkt abbo van tele2, je hoeft je echt nergens meer zorgen om te maken, kan als je wil een hotspotje opzetten voor anderen en t is relatief goedkoop (25 eurisch pm vgm). dekking is prima, alhoewel er een kleine deadzone zit tussen Apeldoorn en Amersfoort. tele2 is qua prijs/kwaliteit wel een hele goeie, en in mijn ervaring ook goed qua klantenservice, KPN heb ik ook gehad en dat was een horror, daarvoor hi, wat natuurlijk een pot nat was. Met andere providers heb ik geen ervaring, afgezien van Vodafone, die gewoon bizar duur is.
-
in het buitenland is het trouwens wel opletten bij tele2, dar zitten wat haken en ogen aan. Je hebt 6gb per maand, en je betaalt voor naar nederland bellen. (van Nederland naar het buitenland binnen de EU dan weer niet volgensmij, maarja).
verder hoef je niks te doen, hij schakelt (bij mij iig) gewoon automatisch over naar een buitenlands netwerk.
edit: ze hebben zo te zien hun beleid iets veranderd, hier kun je het vinden: https://www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland/
verder hoef je niks te doen, hij schakelt (bij mij iig) gewoon automatisch over naar een buitenlands netwerk.
edit: ze hebben zo te zien hun beleid iets veranderd, hier kun je het vinden: https://www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland/
- AppleMoose
Bestaande abonnementen worden gewoon overgenomen. Die kunnen niet zomaar eenzijdig door de leverende partij worden opgezegd.
-
daar ben ik ook niet bang voor, maar zodra mijn termijn afgelopen is vraag ik me toch af of het tarief niet omhoog gaat naar die van T-mobile.
-
Maar volgens mij mogen ze wel de voorwaarden wijzigen waarbij je of akkoord kunt gaan, of je abonnement op kunt zeggen...Ronaldussen schreef:Bestaande abonnementen worden gewoon overgenomen. Die kunnen niet zomaar eenzijdig door de leverende partij worden opgezegd.