Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik heb nog ergens het moederspel, Transport Tycoon, in originele doos.
Die moet ik ook nog ergens hebben, uit de tijd dat het op één CD'tje paste dan wel. Heb ik de originele bestanden nog af gehaald om openTTD te kunnen gebruiken.
Theme Hospital vond ik in toen jaren terug ook altijd wel geinig om te spelen, maar daar heb ik tot op heden nog geen versie van gevonden die onder Windows 10 draait. Het origineel is i.i.g. niet erg compatibel.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Daniel schreef:Theme Hospital vond ik in toen jaren terug ook altijd wel geinig om te spelen, maar daar heb ik tot op heden nog geen versie van gevonden die onder Windows 10 draait. Het origineel is i.i.g. niet erg compatibel.
CorsixTH doet dat wel!
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Een game op steam waarin je start in 1850 (of later) en je een transportimperium moet bouwen. Steden verbind je met elkaar dmv treinen en in de steden probeer je zo efficiënt mogelijk OV aan te leggen. Door de tijd komen er steeds nieuwere treinen en voertuigen. Je begint met een stoomtreintje en je eindigt met een hypermoderne dubbeldekker. Ook zijn er veel mods die voertuigen aan het spel toevoegen. Het spel is echt gericht op OV en niet op steden bouwen zoals in Cities: Skylines.
Het is €31,99 op steam, maar volgens mij was het echt iets van €20 toen ik het kocht. €31,99 is wel een beetje veel hoor, wacht maar tot de sale in de zomer.
Sinds Transport Fever gelanceerd is, heeft het geen grote updates meer gehad, en het is niets meer dan een doorontwikkeling van het in 2013 gelanceerde Train Fever. (A)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Transport fever is nu €32,- inderdaad. Voor 12 euro minder heb je Train Fever, maar Train Fever is die €20.- imo niet echt waard. Ik heb het ooit voor €5.- gekocht en dat was een prima prijs.