Tochjo schreef:Er is momenteel een storing op mijn favoriete trajecten (Utrecht-'s-Hertogenbosch; Utrecht-Tiel), maar daar heb ik geen melding van gehad. Als ik in de app kijk, staat de storing wel bij "Storingen op favoriete trajecten" vermeld. Als ik bij Instellingen naar Meldingen ga, dan zie ik dat Meldingen bij storingen Aan staat en ik heb bij Soorten berichten "Alleen favoriete trajecten" gekozen. Als ik op "Meer instellingen voor meldingen" klik, dan krijg ik de melding dat Rijden de Treinen is gestopt, met de optie Rapport en OK. Als ik op OK druk, dan kom ik terug in het scherm Instellingen. Als ik een Rapport zou versturen, komt dat dan bij jou terecht?
Dat rapport komt dan inderdaad bij mij terecht, maar voor deze specifieke crash is het niet meer nodig (had al van iemand anders een rapport gehad). Komt een fix voor in de komende update.
Ik gebruik versie 3.30 (a3dfb92) van de app op een smartphone met Androidversie 4.2.2 (Samsung Galaxy Trend Plus; GT-S7580), volgens mij is dat de meest recente versie van Android die voor dat toestel beschkibaar is.
Het lijkt er op dat er een bug in Android 4.2 zit met pushmeldingen. Ik zal proberen een workaround toe te voegen die hopelijk voor jouw situatie werkt. Werken pushberichten van andere apps wel? Is er wellicht een update voor Google Play Services?
cassie127 schreef:De afbeelding van een driedelige Keolis Blauwnet flirt klopt niet in de app. De 3 delige variant heeft slechts aan één kant een 1e klas
Is gefixt en komt in de volgende update.
Jultar schreef:Ik kreeg net tot mijn verbazing een pushbericht over een omroepstoring op "Utln".
Echter: ik heb de meldingen allemaal uitgezet voor de app. Ik zou dat bericht dus helemaal niet horen te krijgen.
Daarnaast weet ik niet of veel mensen zullen weten welk station "Utln" is :)
Ja, het bericht verbaasde mij ook, want die hoort niet landelijk zichtbaar te zijn. Dat is aan NS gemeld, en er zat inderdaad een bug in de code waardoor je serviceberichten wel kreeg te zien als notificaties uit staan. Is gefixt in de volgende versie.
Daniel schreef:En ik kreeg 'm niet, met alle meldingen uit. Zoals het hoort dus.
Jultar schreef:Edit: en as we speak krijg ik 'm hier opnieuw binnen, op beide telefoons. Nog altijd staan hier pushberichten uit.
Edit 2: en poof, storing weer weg. Het spookt :-)
Toen ik de melding binnen zag komen heb ik 'm weer uitgezet, en daarna activeerde NS wéér het bericht en heb ik 'm weer uitgezet (steeds binnen 5 minuten nadat het bericht actief werd). De melding gaat automatisch weg als de storing voorbij is, en het weghalen zelf was handwerk (voor mij dan) dus vandaar de kleine vertraging
Aking schreef:Over structureel of extreem kan ik niet oordelen, maar ik kwam onder andere dit tegen:
(..)
Het verschil is "maar" twee minuten, maar het is wel vlak na elkaar.
Hier zit er nogal een verschil tussen de gedeeltelijke route en de full service details
(..)
En verder gebeurde mij afgelopen zondag nog wat opmerkelijks, de verbinding waar ik inzat (13:18, Utrecht C -
Brusz) ontbreekt hier namelijk.
Ga ik naar kijken.