(nu nog steeds niet trouwens, het blijft tenslotte België :') )
Het is echt crimineel hoeveel reizigers de toeslag niet betalen. Vorige week hebben ik en mijn collega er in de 9211 (in de zomer is die trein geen sardienenblik dus kunnen we controle doen) 15 opgeschreven in 1 rijtuig!!!Suus schreef:Nieuwe maand, nieuwe mensen die op de boete gaan voor het niet hebben van een toeslag in de Intercity Direct. Goudmijntje is het.
Waarom denk je dat die Belgen ALTIJD moeilijk doen over tickets :')Hainje schreef:Jullie krijgen een premie per UvB?
Edit: Oh nee wacht, het zijn geen boetes natuurlijk. Maar dan nog, dat jullie er premie op krijgen had ik niet verwacht.
Dat verklaart dus ook waarom de trefkans van een HC zo verschrikkelijk hoog Is. In vergelijking tot Nederland.jensch_ schreef:Wij hebben bij de NMBS een premiesysteem per verkocht ticket. Deze premie loopt aardig op als je in de hoogste schaal raakt. Dit stimuleert ons echt om toeslagen te 'jagen' tussen Rotterdam en Schiphol.
Misschien moet de NS ook een verkoopspremie invoeren voor hun HC's als ze willen dat er meer gecontroleerd wordt in de treinen.
Er is wel enkel een premie voorzien als er cash of gepind wordt. Geen premie voor een uvb of c170 in België.
Die hebben we al, alleen ingebakken in ons salaris.jensch_ schreef:Misschien moet de NS ook een verkoopspremie invoeren voor hun HC's
Wel twaalf maanden, maar niet 12 maandabonnementen ;)Mikos schreef:Met een Jaarabonnement betaal je sowieso geen 12 maanden.
Ik moet zeggen dat dat je verhaal wel compleet maakt :Yen-es schreef:Een dame vroeg me op het perron waar de ICE naar Frankfurt was en ik zei dat ik geen flauw idee had.
Geld terug vragen bij de NS *trein*VIRM schreef:Aankomst in Zaandam was voor mij met +30.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten