Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dus voor de volledigheid:
- Bad Kleinkirchheim Einkaufszentrum
- Bus 5144
- Spittal-Millstättersee Bahnhof, want hij rijdt verder als lijn 5140
Ik gok maar wat, ik heb geen idee hoe je dat anders uit de foto af kan leiden -o-
Zugführer schreef:Dus voor de volledigheid:
- Bad Kleinkirchheim Einkaufszentrum
- Bus 5144
- Spittal-Millstättersee Bahnhof, want hij rijdt verder als lijn 5140
Ik gok maar wat, ik heb geen idee hoe je dat anders uit de foto af kan leiden -o-
Ik kan je antwoorden niets anders dan goed rekenen.
Aking schreef:En hoe moeten we daar achter komen als je zelfs de lantarenpalen hebt weggeshopt? :') (en hoe :X -o- )
Zelfs met weggeshopte lantaarnpalen was het te makkelijk. :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Ze waren niet voor niets weggeblurd dacht ik, dus toen ik de opvallende vorm en kleur van de lantaarnpalen zag had ik al zo'n gevoel dat ik goed zat
Maar waar was ik?
Het is hem inderdaad ja. Ik wist hem ook al vrij snel te beperken naar Zwitserland door dat Doner bord tegen de muur
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Sorry ZF, ik weet niet of ik vandaag of morgen nog tijd heb voor een nieuwe foto en zaterdag ga ik onder het mes, dus ik wacht je bevestiging dat het antwoord correct is niet af en zet de nieuwe vast neer:
Welk aan een rivier gelegen stationnetje met piepklein perronnetje ("Passengers for Aadorp CS, please make your way to the last door as this is the only door that will open at Aadorp CS") heb ik onlangs met eigen ogen mogen aanschouwen?
Laatst gewijzigd door erjeebee op di 04 feb 2025, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Staat bijna letterlijk op het bord; Düsseldorf Universität Ost/Botanischer Garten. Ik heb vanwege Duitsland natuurlijk geen Street View, maar wel een linkje voor Maps: https://maps.app.goo.gl/Aaox1.
Helaas alleen op mobiel te bekijken lijkt het.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Ierland lijkt me niet, want het nummerbord is geel. Of het moet net een Britse auto zijn. Ik zou zeggen Schotland of Wales, want de borden lijken meertaligheid te suggereren.
Dat is in ieder geval een stuk dichter in de buurt, maar nog niet het juiste antwoord (en nog best een eindje verder)
Wel een interessant verhaal, ik ben opeens weer helemaal de geschiedenis van de northern line in gedoken, Jay Foreman heeft daar nog eens een verhaal over verteld :D (mogelijk ken je het daar van ;))
Hmm, het is wel erg lastig zo. Letterlijk een bushalte in het Verenigd Koninkrijk, er is geen enkele andere leesbare hint op de foto en de omgeving verraadt niets (behalve dat er stroom is). Kunnen we een hint krijgen?
Er werd hierboven iets over tweetaligheid gesugereerd, en dat is juist. Het is in Wales. Nog steeds een ruim gebied natuurlijk, maar misschien scheelt het wat
Bij de meeste foto's die ik plaats denk ik dat jullie er wel even over zullen doen, maar zijn ze binnen 10 minuten gevonden, daarom ben ik wat terughoudend met hints geven. Maar indien nodig geef ik er binnen 24 uur nog wel een ;)